• Anonym (Love)

Trång kvinna

Sex med trång kvinna..

Har börjat träffa en kvinna som är väldigt trång, vilket är helt tvärtemot mitt ex jag levt med i många år.

Sexet är som natt & dag. Bra på båda sätt, men finns lite andra grejer att jobba med nu.

En del positioner är helt fantastiska medan vissa är svårare, då hon är för tight.

Vilka positioner tycker ni är skönast med en kvinna som är trängre än dom flesta andra kvinnor?

• Svar på tråden Trång kvinna
  • Anonym (Lol)

Äntligen skaffat en realdoll i rätt storlek? Grattis till plastlyckan då, haha!

• Ascendere

Är det en yoga-tjej du träffat? 

Testa lite olika yoga-poser, de brukar funka bra 

• Anonym (Love)
    Anonym (Lol) skrev 2025-10-15 21:24:18 följande:

Äntligen skaffat en realdoll i rätt storlek? Grattis till plastlyckan då, haha!

Försöker du håna mig nu när jag träffat rätt?
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Love) skrev 2025-10-15 22:08:04 följande:
    Försöker du håna mig nu när jag träffat rätt?
    Plastdockor i ägo är inget annat än att göra sig till åtlöje som vuxen man. Ännu mer så i att ljuga om att objektet skulle vara en riktig kvinna.
  • Kirenaj68
    Anonym (Love) skrev 2025-10-15 21:17:42 följande:
    Trång kvinna Sex med trång kvinna..

Har börjat träffa en kvinna som är väldigt trång, vilket är helt tvärtemot mitt ex jag levt med i många år.

Sexet är som natt & dag. Bra på båda sätt, men finns lite andra grejer att jobba med nu.

En del positioner är helt fantastiska medan vissa är svårare, då hon är för tight.

Vilka positioner tycker ni är skönast med en kvinna som är trängre än dom flesta andra kvinnor?

Har börjat träffa? Redan fått komma till skott eller lever du i en fantasivärld?
  • Anonym (Love)
    Anonym (Grattis till er båda) skrev 2025-10-15 22:18:12 följande:

www.familjeliv.se/forum/thread/83548885-sex-med-valutrustad-man

Det finns en stor skillnad på dessa trådar. När en kvinna pratar om att ha träffat en välutrustad man, så tar alla det på allvar. När en man träffat en trång kvinna hånas det istället.

Hur kan det komma sig?
  • Lynx123
    Anonym (Love) skrev 2025-10-16 03:12:04 följande:
    Det finns en stor skillnad på dessa trådar. När en kvinna pratar om att ha träffat en välutrustad man, så tar alla det på allvar. När en man träffat en trång kvinna hånas det istället.

Hur kan det komma sig?
    Därför att det är helt skilda saker.
  • Anonym (hehe)
    Lynx123 skrev 2025-10-16 06:56:48 följande:
    Därför att det är helt skilda saker.
    Nä, det beror på att du inombords blir orolig för att du har en 10 liters hink mellan bena när du hör om trånga fittor så du tar ut ilskan mot TS.
  • Anonym (Kånkel-Pär)

Du vet väl om att slidan slappnar av när kvinnan är upphetsad? Om hon känns trång har du nog inte gjort nåt vidare bra jobb.

Svar på tråden Trång kvinna