• Klaskola

Cuckold

Hur berättar jag min fru att jag vill att hon ligger med andra medan jag tittar. Jag vill även bära en ?cock cage??, som hon bestämmer över. Vi har ett ?vanligt? sexliv annars, men nu börjar min längtan bli för stark.

• Svar på tråden Cuckold
  • KimLinnefeldt

Börja försiktigt med att berätta om "något jag läste i nån tidning". Se hur hon reagerar. Ta det med myrsteg framåt.

• Anonym (been there)

Ta det en morgon medan ni ligger i sängen. Berätta att du haft en het erotisk dröm om henne under natten. Att du drömde om att han var med en annan man medan du satt och tittade på. Återkom till att det var en dröm som tände dig nått enormt mycket... 

• Anonym (Aa)

Jag visade en video om det för henne. det funkade kanon. Nu så är dock min kvinna lätt att prata med när det gäller sånt.

• Anonym (M40+)
    Klaskola skrev 2025-10-22 10:16:30 följande:
    Cuckold

Hur berättar jag min fru att jag vill att hon ligger med andra medan jag tittar. Jag vill även bära en ?cock cage??, som hon bestämmer över. Vi har ett ?vanligt? sexliv annars, men nu börjar min längtan bli för stark.

Jag började som någon nämnde ovan att jag drömt att hon låg med någon annan, vilket faktiskt var sant men ganska många månade innan. 

Efter det pratade vi en del om det, hon blev förskräckt och förfärad och kunde inte förstå mig. 

Efter några veckor, månader, pratade vi om det igen och hon var lite nyfiken och ställde frågor. 

Nu har hon accepterat min fantasi och ävrn om hon inte löpt linan ut än så fantiserar vi om det och hon tar också upp diskussionen när vi har sex. Hon blir riktigt kåt när vi pratar om det och bara förra helgen frågade jag om hon skulle vilja ligga med någon ny och då svarade hon ja. Så vi får se, vi skyndar långsamt och hon vet om att hon har öppet att ligga med någon hon känner för så länge hon berättar om det innan eller efter. I samma överenskommelse vet hon att jag inte har samma förutsättninga, dvs jag får inte, och har heller inget behov, ligga med någon annan. 

Så mitt tips, börja långsamt och stressa/pressa henne inte. 

• Anonym (Senaste nyheterna)

Hur ställer ni kvinnor er till detta fenomen och dessa trådar om cuckold? Är ni nyfikna eller blir ni äcklade?

• Anonym (Perspektiv)

Cuckold är en sak.

Att tillåta, uppmuntra, skapa chansen och ordna att frun får uppleva att älska med en annan man är något helt annat.

Det första, det som brukar vara innebörden i begreppet cuckold, tror jag inte är något som tilltalar särskilt många kvinnor, knappast någon.
    Då tror jag snarare tvärtom att det kan vara negativt och direkt motverkande för lusten hos många kvinnor.
    Cuckold är nog att till 99% begränsa sig till enbart se saken ur ett manligt perspektiv.

Däremot det andra, att kvinnan får chansen uppleva att älska med en annan man.
    Om man anstränger sig att se saken, även hinder och svårigheter, ur kvinnans perspektiv så tror jag att många kvinnor kan känna nyfikenhet och lust till att få chansen uppleva detta. Under förutsättning att kvinnans perspektiv är viktigast, att det råder fullkomlig trygghet, och att det sker med kvinnans bästa för ögonen.

Men tyvärr verkar det vara väldigt få män (extremt få...) som har förmåga tillräckligt för att förstå att det måste vara kvinnans perspektiv som prioriteras om mannens dröm ska kunna gå i uppfyllelse. 

• Anonym (M40+)
    Anonym (Perspektiv) skrev 2025-10-31 10:26:36 följande:

Cuckold är en sak.

Att tillåta, uppmuntra, skapa chansen och ordna att frun får uppleva att älska med en annan man är något helt annat.

Det första, det som brukar vara innebörden i begreppet cuckold, tror jag inte är något som tilltalar särskilt många kvinnor, knappast någon.
    Då tror jag snarare tvärtom att det kan vara negativt och direkt motverkande för lusten hos många kvinnor.
    Cuckold är nog att till 99% begränsa sig till enbart se saken ur ett manligt perspektiv.

Däremot det andra, att kvinnan får chansen uppleva att älska med en annan man.
    Om man anstränger sig att se saken, även hinder och svårigheter, ur kvinnans perspektiv så tror jag att många kvinnor kan känna nyfikenhet och lust till att få chansen uppleva detta. Under förutsättning att kvinnans perspektiv är viktigast, att det råder fullkomlig trygghet, och att det sker med kvinnans bästa för ögonen.

Men tyvärr verkar det vara väldigt få män (extremt få...) som har förmåga tillräckligt för att förstå att det måste vara kvinnans perspektiv som prioriteras om mannens dröm ska kunna gå i uppfyllelse. 

Nu tycker jag man kan räkna cuckold för alla som har en önskan/vilja att se sin partner ligga med någon annan. Det behöver inte vara förnedring mm inblandat som man kanske kan få för sig att det handlar om. 

Men jag håller med, det är kvinnans perspektiv och vilka som måste tillgodoses för att om möjligt mannens önskan ska gå i uppfyllelse. 

Jag tror dock att många män som framför dessa tankar/önskningar till sin fru eller sambo inte själv har någon önskan om att få vara med någon annan, då hade han pratat om swingers och partnerbyte, utan en riktig välvilja att få se henne njuta och att hans njutning är att hon njuter. Så tänk på det alla kvinnor som får detta till er från era män! 

• Anonym (Uäk)
    Anonym (Senaste nyheterna) skrev 2025-10-31 10:08:11 följande:

Hur ställer ni kvinnor er till detta fenomen och dessa trådar om cuckold? Är ni nyfikna eller blir ni äcklade?

Blir bara spyfärdig. Aldrig att jag skulle vara med ett sånt avskrap. Sjukt. 
  • Anonym (Uäk)
    Anonym (Senaste nyheterna) skrev 2025-10-31 10:08:11 följande:

Blir bara spyfärdig. Aldrig att jag skulle vara med ett sånt avskrap. Sjukt.
  • Anonym (M40+)
    freeway skrev 2025-10-31 22:57:33 följande:

Sök hjälp.

Vem menar du ska söka hjälp? 
  • Anonym (Annika)
    Klaskola skrev 2025-10-22 10:16:30 följande:
    Cuckold

Jag och min man är väldigt öppna med varandra om sexuella fantasier. En del vill vi omsätta IRL och annat kommer fortsätta vara fantasier. En av hans fantasier var just att se mig ha sex med mycket välutrustade män. Han är själv normalutrustad i det "övre spannet". I början var jag nog lite orolig att han skulle bli svartsjuk och att det skulle förstöra vårt förhållande. Men han lyckades övertyga mig att han inte skulle bli svartsjuk. Det tog ett tag men sen när vi hittat en lämplig kandidat så gjorde vi det. Det var en enorm succé för alla! 
    Vi har även testat att han har sex med en annan kvinna medan jag tittar på. Det var också najs men vi föredrar båda att jag har sex med en annan mycket välutrustad man.
  • Anonym (Perspektiv)
    Anonym (M40+) skrev 2025-10-31 14:40:14 följande:

Nu tycker jag man kan räkna cuckold för alla som har en önskan/vilja att se sin partner ligga med någon annan. Det behöver inte vara förnedring mm inblandat som man kanske kan få för sig att det handlar om. 

Men jag håller med, det är kvinnans perspektiv och vilka som måste tillgodoses för att om möjligt mannens önskan ska gå i uppfyllelse. 

Jag tror dock att många män som framför dessa tankar/önskningar till sin fru eller sambo inte själv har någon önskan om att få vara med någon annan, då hade han pratat om swingers och partnerbyte, utan en riktig välvilja att få se henne njuta och att hans njutning är att hon njuter. Så tänk på det alla kvinnor som får detta till er från era män! 

Det verkar inte som du har förmåga förstå innebörden av det jag skrev i mitt inlägg?

(Jag har inte nämnt, inte ens tänkt tanken, om att det skulle finnas någon tanke från mannen att han skulle få ligga med någon annan. Detta med swingers o dyl är något helt annat än det tråden handlar om och det hör inte ens hit.)

Alla som har läst något och intresserat sig för ämnet har sett massor av män använda uttryck som att:
    "Jag vill se min fru  bli knullad av en stor kuk..." , "...av en stor svart kuk..." etc, etc...
    och liknande fullständigt korkade och hemska uttryck.

Jag har aldrig någonsin sett eller hört en enda kvinna utrycka sig på detta sätt, eller ens något liknande sätt.
    Ingen kvinna framför någon önskan som ens liknar något av dessa uttryck.
    Medan massor av män ser saken ur sådana och liknande osunda perspektiv.

Ingen kvinna ser saken ur något som helst liknande perspektiv.

Ingen kvinna vill vara med en kuk, oavsett dess storlek eller färg.
    Kvinnor önskar vara med en man.
    En man som har de personliga egenskaper som den kvinnan önskar sig och som bemöter henne på ett bra sätt, alltså på det sätt som är bra sätt för just henne.

Sedan i nästa steg, när man väl har kommit i säng, eventuellt och möjligen, om det är en bra man och mannen är en man som kvinnan finner attraktiv för henne, om han är en bra och skicklig älskare, när upphetsningen är maximal, ja då kan många kvinnor använda fräckare uttryck, ge uttryck för mycket sexiga och direkta önskemål, vissa kan verkligen uppskatta att älskaren är mycket välutrustad, och också i upphetsat tillstånd ge uttryck för detta, vissa kan uppskatta att få uppleva att älska med en färgad man, etc.
    Men i de allra flesta fall är det en betydande väg att vandra, väldigt mycket ska stämma och kännas rätt, innan kvinnan har s a s kommit i säng med en annan man, med en älskare som inte är hennes ordinarie man.

Om man någonsin ska komma dit så behövs det att hennes man har förstått hur det fungerar, förstått att utgå från kvinnans önskemål och hennes perspektiv på saken, att hennes man har förstått att lägga sina egna fantasier och drömmar åt sidan (ofta korkade och hemska fantasier och drömmar, sett hur kvinnans perspektiv...).
    Bara de män, de extremt få män, som på djupet har insikt om allt detta, har förmåga genomföra det med kvinnans perspektiv för ögonen, endast dessa extremt få män har någon möjlighet att kanske, möjligen, få uppleva att se deras fru älska med en annan man.

...

Nu kanske någon känner behov av att påpeka att det kan finnas undantag från det jag beskriver. Men om det skulle finnas något sådant väldigt ovanligt undantag så är det oväsentligt i sammanhanget. Och om vi ska hålla oss till sanningen så finns det i verkligheten knappast något enda undantag.
Svar på tråden Cuckold