• Anonym (h)

Inställda dejter pga trötthet

Du kan inte förstå att man kan vara trött eller ha en dålig dag på jobbet?

Ja... då är det svårt.

• Anonym (h)
    Dexter dot com skrev 2025-10-22 18:10:43 följande:

Inga vilda hästar i världen skulle hindra mig från att gå på dejt med någon jag verkligen är intresserad av. Skulle jag skylla på trötthet vore jag inte speciellt intresserad. Jag skulle iof vara ärlig med det och inte ens boka in en dejt om jag inte var riktigt intresserad.

Ja, du skulle inte skylla på trötthet... För mig vore en dejt jävligt värdelös om dejtens intryck av mig var att jag knappt kunde hålla mina ögon öppna. Allt är inte vilja över kroppen.
  • Anonym (h)
    Anonym (För pigg?) skrev 2025-10-22 18:16:54 följande:
    Jo helt klart! Men 10 minuter på sängen brukar rätta till sånt för mig. Sen hade jag nog dykt upp även om jag är lite trött, fan, det har jag gjort många gånger. Kanske bara jag som tycker det känns lite respektlöst? Själv skulle jag dyka upp även om jag nyss brutit armen, så länge gipset satt sig.
    Anonym (För pigg?) skrev 2025-10-22 18:18:47 följande:
    Ja jag försöker tänka lite mer i de positiva banorna, att när vi ses så vill hon representera sitt riktiga jag, inte en koma-kvinna. Är du man eller kvinna förresten?

Haha 10 min. Vi är tydligt inte trötta på samma sätt. Man vill vara med mentalt samt orka fixa sig. Ok att dyka upp till vännerna ofixad och gäspandes men de flesta män skulle inte gilla det.

Kvinna.

• Anonym (h)
    Dexter dot com skrev 2025-10-22 18:19:37 följande:
    Då är det ju lämpligt att boka in dejter på dagar då du kan ta en tupplur innan om du har problem med att hålla ögonen öppna vissa dagar.
    Ja. Men det finns också oväntade tillfällen. Typ nervös inför dejt= inte kunnat sova. Extratuff dag på jobbet för något oväntat hände. Magen kraschade och man skyller på annat. Etc. Alla är olika. 
  • Anonym (h)

Inte alltid en tupplur hinns med och man tror att man skulle orkat efter jobbet men det gick inte.

• Anonym (h)
    Anonym (För pigg?) skrev 2025-10-22 20:09:04 följande:
    Kanske är det bara jag, men hellre än trött dejt än en inställd. Men ändrar ju om i schemat, förbereder och sen... Inget. Att kämpa igenom lite trötthet visar vilka, vilket uppskattas när man dejtar
    Om du uppskattar att lära känna någon som knappt kan hålla ögonen öppna, inte är tillfixad etc så bra för dig. Jag tror de flesta vill visa sig i bättre skick än så och skäms om de behöver ställa in av dessa skäl för vem skulle tro dom... 
  • Anonym (h)
    Anonym (För pigg?) skrev 2025-10-22 20:44:54 följande:
    Ja, det köper jag. Jag får nog tro på tröttheten när den nämns och inte tro något annat. Kanske vill hon väl, kanske ljuger hon, men verkar inte lönt att försöka lista ut vad sanningen är
    Tja om det inte blir något nytt dejtförslag från henne eller att hon nappar på ett från dig spelar det det ingen roll. Det blir vad det blir.
Svar på tråden Inställda dejter pga trötthet