Inlägg från: ResanTillMelonia |Visa alla inlägg
  • ResanTillMelonia

Inställda dejter pga trötthet

Anonym (För pigg?) skrev 2025-10-22 18:00:55 följande:
    Inställda dejter pga trötthet

Jag är man på 40 år, har blivit singel efter långt förhållande. 
    Efter lite dejting via andra håll så har jag nu kommit in på apparna, tinder och hinge...
    Precis som många säkert upplevt, så går det bra ena stunden för att sedan gå... Skit?

Alla jag träffat har minst en gång ställt in något planerat pga "dålig dag" eller bara "trött". Wtf!?!
    Vad är detta? En ok anledning? Själv kan jag inte relatera för jag har min skit i ordning. Eller är det en ursäkt för att slippa träffas?

Jag fattar att kvinnors utbud är enormt mycket större, och att där finns fler fiskar på deras krokar. Så om jag försöker övertolka så läser jag egentligen att där finns något annat som först ska utforskas.

Men jag kan ha fel kanske? Vissa kanske bara är så trötta att de inte orkar ses? Några kvinnor hörninnebsom kan skina lite ljus?

Jag hade lätt kunnat göra det. Ärligt talat är intresset för att träfa någon så pass liten att vad som helst är ett legitimt hinder
  • ResanTillMelonia

Helt ärligt, någon som inte orkar ses är inte superintresserad. Det blir så om man träffas på nätet, man har dödat precis all spänning så det tjänar ingenting till

• ResanTillMelonia
    Anonym (Inteintresserade) skrev 2025-10-23 17:29:08 följande:
    Det handlar inte främst om det utan att man vill vara säker på att träffa en bra man. Många män avslöjar sig på hur de skriver att de inte är bra män, en del blir arga och hotfulla om man tackar nej eller inte svarar. En massa män överskattar sin attraktionskraft, dessa bör också sägas nej till så de fattar att de måste jobba mer med sig själva för att lyckas.
    Tror också det. Många män vill få det att låta som att kvinnor använder sådana appar bara för att få uppmärksamhet. men de är bara inte intresserade av att träffa vederbörande. Inget konstigt med det. kvinnor är väldigt selektiva
  • ResanTillMelonia

Män är ju också väldigt stressande. De Saknar valmöjligheter och är verkligen desperata efter att träffa någon. ingen kvinna har tid, ork eller lust att gå på 99 dejter i veckan. bara för att man börjar snacka lite betyder inte att man måste gå vidare från det

Svar på tråden Inställda dejter pga trötthet