Inlägg från: Anonym (såntärlivet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (såntärlivet)

Inställda dejter pga trötthet

Anonym (För pigg?) skrev 2025-10-22 18:00:55 följande:
    Inställda dejter pga trötthet

Jag är man på 40 år, har blivit singel efter långt förhållande. 
    Efter lite dejting via andra håll så har jag nu kommit in på apparna, tinder och hinge...
    Precis som många säkert upplevt, så går det bra ena stunden för att sedan gå... Skit?

Alla jag träffat har minst en gång ställt in något planerat pga "dålig dag" eller bara "trött". Wtf!?!
    Vad är detta? En ok anledning? Själv kan jag inte relatera för jag har min skit i ordning. Eller är det en ursäkt för att slippa träffas?

Jag fattar att kvinnors utbud är enormt mycket större, och att där finns fler fiskar på deras krokar. Så om jag försöker övertolka så läser jag egentligen att där finns något annat som först ska utforskas.

Men jag kan ha fel kanske? Vissa kanske bara är så trötta att de inte orkar ses? Några kvinnor hörninnebsom kan skina lite ljus?

Som regel så om hon inte själv tar initiativ till att boka om så är hon inte intresserad, bara att gå vidare med livet. Man ska aldrig hänga upp sig på eller vänta på en specifik person. Om en tjej är intresserad så märks det.
  • Anonym (såntärlivet)
    Anonym (För pigg?) skrev 2025-10-23 18:24:33 följande:
    Jo men de har alltid kommit tillbaka med nya förslag efter lite vila, som tur är. Men nu när jag reflekterar så är de flesta av dem personer som har jobb som kan dränera, som stress, patienter och kundmöten.

Jag är nog lite för bekväm på mitt jobb för att förstå hur trött man kan vara när man kommer hem.
    Har haft jobbigare jobb förr, men kan inte minnas hur jag skulle ställt mig till en dejt efter en tuff dag... Men jag antar att det finns risk att jag faktiskt skulle kunna ställa in.

Mina inställda dejter har nog mest skett, eller kanske enbart, under vardagar.
    Men då kanske de kvinnorna inte hade varit så kul att ha ett förhållande med ändå, om de är så inne i sitt jobb så de är helt slut och inte orkar gå på träff pga av att de bränt ut sig på jobbet. Bättre vänta tills man träffat någon som har en mer avslappnad attityd till sitt jobb då.
Svar på tråden Inställda dejter pga trötthet