Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Inte säga upp sig

Den som inte gör någonting gör inga misstag. Försök att förmedla den här idén till henne.

• Anonym (J)
    Anonym (Kaos) skrev 2025-10-22 20:47:13 följande:

i Tack, jag tror jag förstår vad du menar ? att försökOm hon slutar på grund av ett mindre bakslag, prata med henne om att alla gör misstag, och att människor växer och blir mer erfarna i sitt arbete genom sina misstag. Det var det jag menade.a få henne att inte agera på impulsen just nu utan låta det lugna sig lite. Det är nog precis det jag försöker uppnå, men det är svårt att nå fram när hon känner sig så frustrerad. Har du något tips på hur jag bäst kan förmedla det till henne utan att hon känner sig ifrågasatt? just nu utan låta det lugna sig lite. Det är nog precis det jag försöker fram när hon känner sig så frustrerad. Har du något tips på hur jag bäst kan förmedla det till henne utan att hon känner sig ifrågasatt?

• Anonym (J)
    Anonym (Kaos) skrev 2025-10-22 20:47:13 följande:

i Tack, jag tror jag förstår vad du menar ? att försöka få henne att inte agera på impulsen just nu utan låta det lugna sig lite. Det är nog precis det jag försöker uppnå, men det är svårt att nå fram när hon känner sig så frustrerad. Har du något tips på hur jag bäst kan förmedla det till henne utan att hon känner sig ifrågasatt? just nu utan låta det lugna sig lite. Det är nog precis det jag försöker fram när hon känner sig så frustrerad. Har du något tips på hur jag bäst kan förmedla det till henne utan att hon känner sig ifrågasatt?

Om hon slutar på grund av ett mindre bakslag, prata med henne om att alla gör misstag, och att människor växer och blir mer erfarna i sitt arbete genom sina misstag. Det var det jag menade.
Svar på tråden Inte säga upp sig