Inlägg från: Lynx123 |Visa alla inlägg
  • Lynx123

Hur få honom att komma tillbaka

Som du själv skriver - jaga inte. Om han inte hör av sig så vill han helt enkelt inte ha kontakt.

Det bästa du kan göra är att fokusera på dig själv, dina vänner och intressen. Se till att verkligen må bra - inte bara låtsas göra det. Få distans till det hela. Vad är bra med honom och vad är dåligt. Var ärlig mot dig själv. Det kommer att gå över!

• Lynx123

Vänta, är det här killen som du aldrig träffat, vars flickvän/tjejkompis du typ stalkade?

• Lynx123
    Amandis000 skrev 2025-10-24 14:53:09 följande:
    Det angår inte dug vem han är.

Dom enda som har med det att göra är han och jag. 

Och nu frågade inte vad jag ska göra för att få just honom tillbaka utan hur man får tillbaka en man.
    Fast nu är du väl ändå inte riktigt ärlig? Du skriver ju om "honom", och då menar du knappast "en man" utan den specifika personen som du tänker på.

Hur som helst så är.det bäst att låta en person som blockat en vara i fred. Om det är den här specifika personen du åsyftar så var det väl på gränsen till polisanmälan om du hade fortsatt? 
  • Lynx123
    Amandis000 skrev 2025-10-24 20:59:21 följande:
    Jag har inte stalkat honom så han har inget att polisanmäla mig för men vill han göra det så fine
    Inte honom men henne...var det inte så?
Svar på tråden Hur få honom att komma tillbaka