Inlägg från: Anonym (Fast du....) |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Fast du....)
    Lynx123 skrev 2025-10-24 13:44:32 följande:

Vänta, är det här killen som du aldrig träffat, vars flickvän/tjejkompis du typ stalkade?

Självklart är det den stackarn.
  • Anonym (Fast du....)
    Anonym (Aline) skrev 2025-10-24 14:17:32 följande:

Detta!

För att någon ska vilja ta tillbaka en så är det så viktigt att vara glad och må bra i sitt liv. Satsa på detta, och när du väl blivit lycklig på riktigt kanske du redan glömt bort honom. 

Det är så enkelt att lycka och glädje attraherar, medan tjat och efterhängset gör motsatsen. Det är större chans att han blir intresserad igen när han märker att du mår bra utan honom. Det är oftast därför ex dyker upp först när man gått vidare.

Typiskt men sant. Mina ex har alltid försökt först efter jag tappat intresset och gått vidare. Endast en av dem tog jag tillbaka.

Hur ska en kille som bor många mil bort, som aldrig någonsin ens sett ts IRL, som inte vet hur hon bor, har blockat henne precis överallt kunna veta om ts "är glad och mår bra"? Och varför skulle han bry sig när han gjort allt för att bryta deras chattkontakt?
  • Anonym (Fast du....)
    Amandis000 skrev 2025-10-25 01:28:22 följande:
    Nej tyvärr så vet jag att det här aldrig kommer gå över för man känner när det känns rätt och allt med honom känns rätt
    Precis så skrev du om killen innan. Men det tog bara ett par veckor sen hittade du denna som försvinner när han träffar nån tjej i verkliga livet, som han verkar ha gjort nu.
    Han kommer kanske söka upp dig om förhållandet med flickvännen tar slut och han blir sugen på sexchattande igen. Då är du där tills han blir kär i nån ny och försvinner igen.
    Varför försöker du inte med nån du även kan träffa och dejta? Nån som faktiskt VILL träffa dig och inte bara säger det för att det är vad du vill höra.
  • Anonym (Fast du....)
    Amandis000 skrev 2025-10-25 12:45:10 följande:
     Om han och jag nu vill sexchatta så låt oss göra det då det är inget du har med att göra och du har ju ingen jävla aning om vad han har sagt till mig eller inte. Han har sagt till mig att han vill träffa mig men att det inte går just nu pga av vårat avstånd och han sa inte det för att jag ville att han skulle säga det han sa det för att han menade det och sen om vi nu vill träffa varandra bara för att knulla ibland är det ingen som har med att göra vad vi gör eller inte gör när vi kommer träffas är mellan han och mig dessutom så är det massor med personer som har sex tidigt i relationen eller dejtandet som börjar som kk och att det utvecklar sig till nåt mera seriöst senare
    Jag personligen skiter SJÄLVKLART totalt i om du sexchattar och med vem. 

Men du skriver tråd på tråd på tråd om hur förkrossad och ledsen du blir när det går upp för dig att killarna inte vill mer än så med dig. 

Tyvärr kommer detta scenarie återupprepas miljoner ggr till med nya personer som är "ditt livs kärlek" och det verkar ju egentligen inte vara det du vill?

Men om du nöjer dig med sånt så är ju allt frid och fröjd, ingen skada skedd. Du hittar säkert nån ny inom kort.
    Lycka till!
  • Anonym (Fast du....)
    Amandis000 skrev 2025-10-25 14:20:32 följande:
    Kul för dig då ditt liv är rätt tragiskt det också bitch
    Om du är ens en 10-del så fruktansvärt aggressiv och otrevlig som du uppvisar mot folk i alla dina trådar mot de stackars killar du trånar efter så förstår man varför du blir blockad hela tiden och ingen vill träffa dig.

Konkreta tips till dig:

- ta inte de män du sexchattar med som en blivande dejt, nån du kommer inleda någon form av relation på riktigt med. För då kommer du alltid bli ledsen och besviken. Män vill inte ha en relation med kvinnor de aldrig träffat utan bara skrivit grova ord med, då stannar det där
    - när du hittar nån som fångar ditt intresse, försök träffas EN gång i verkliga livet så fort som möjligt 
    - kontakta INTE någon som gillat nån bild på fb på den killen du har intresse av. Det är ett farligt och riktigt sjukligt beteende som inte gör något gott för din del.
    Har du inte förstått det efter de 2 senaste du stalkade så kan du söka hjälp från personalen där du bor, kontaktperson om du har det, psykiatrin eller någon annan i din närhet som du litar på (INTE chatgbt) och som kan förklara det för dig

Igen - lycka till

//inväntar samma otrevliga hyran från dig då NRJ, jag känner inte dig, vet ingenting om dig ..jada jada jada... vet bara allt du skrivit här =en hel del
  • Anonym (Fast du....)
    Anonym (Fast du....) skrev 2025-10-25 14:41:42 följande:
    Om du är ens en 10-del så fruktansvärt aggressiv och otrevlig som du uppvisar mot folk i alla dina trådar mot de stackars killar du trånar efter så förstår man varför du blir blockad hela tiden och ingen vill träffa dig.

Konkreta tips till dig:

- ta inte de män du sexchattar med som en blivande dejt, nån du kommer inleda någon form av relation på riktigt med. För då kommer du alltid bli ledsen och besviken. Män vill inte ha en relation med kvinnor de aldrig träffat utan bara skrivit grova ord med, då stannar det där
    - när du hittar nån som fångar ditt intresse, försök träffas EN gång i verkliga livet så fort som möjligt 
    - kontakta INTE någon som gillat nån bild på fb på den killen du har intresse av. Det är ett farligt och riktigt sjukligt beteende som inte gör något gott för din del.
    Har du inte förstått det efter de 2 senaste du stalkade så kan du söka hjälp från personalen där du bor, kontaktperson om du har det, psykiatrin eller någon annan i din närhet som du litar på (INTE chatgbt) och som kan förklara det för dig

Igen - lycka till

//inväntar samma otrevliga hyran från dig då NRJ, jag känner inte dig, vet ingenting om dig ..jada jada jada... vet bara allt du skrivit här =en hel del
    Förtydligande 

Hyran - harang 
    NRJ - NEJ
  • Anonym (Fast du....)
    ResanTillMelonia skrev 2025-10-25 14:45:28 följande:

Män man Har träffat irl stalkar en alltid efteråt i alla fall

Hur många tycker du att du haft en relation med fast du aldrig någonsin träffat?

Men ja, de flesta av mina ex har också hört av sig. Men då har vi haft ett förhållande på riktigt, varit tillsammans en längre tid. 
  • Anonym (Fast du....)
    Anonym (hej svans) skrev 2025-10-25 14:48:58 följande:
    TS kännetecken vid det här laget. Spammar mängder av inlägg men vi vet inget, inte ens det h*n skriver. Hahah. 
    Du missade "sköt ditt liv, du har torkat igen, du är en bitch, du känner inte mig, det är bara mellan honom och mig m.m m.m".
  • Anonym (Fast du....)
    Amandis000 skrev 2025-10-25 15:13:53 följande:
    Jag är otrevlig mot dom som är det mot mig. Och jag tar hjälp av vem jag vill.
    Men om du förstod svaren i dina trådar så skulle du fatta att ingen varit otrevlig utan tvärtom försökt hjälpa dig efter din förmåga. Den ENDA som är aggressiv och fruktansvärt otrevlig är du, bara du.
Svar på tråden Hur få honom att komma tillbaka