Inlägg från: ResanTillMelonia |Visa alla inlägg
  • ResanTillMelonia

Hur få honom att komma tillbaka

Amandis000 skrev 2025-10-24 01:33:08 följande:
    Hur få honom att komma tillbaka

Hej! Hur får jag en kille att komma tillbaka? Jag vet att man inte ska jaga killar, inte höra av sig , ge space m.m , kanske lägga upp bilder och videor där han ser att jag mår bra och är glad. Saknar en kille sjukt mycket vi har inte haft kontakt på snart en månad och det känns som en evighet jag saknar honom och våra konversationer, hans röst , hans leende, saknar honom så mycket 🥺 vill inte ha det såhär längre står inte ut 😢 . Känner mig så tom och ledsen när vi inte har haft nån kontakt ingeting är roligt längre känns som att jag bara äter och sover typ. Hur länge ska jag ge honom space ? Ska jag vänta på att han hör av sig själv ? Vad ska jag skriva om jag nu hör av mig ? Hjälp tack. Otrevliga kommentarer kommer ignoreras dom som inte har nåt trevligt att säga säg ingenting isåfall.

Män kommer alltid tillbaka
  • ResanTillMelonia
    Anonym (sweet dreams) skrev 2025-10-24 18:09:50 följande:

Feltänk.

En man som är nöjd lämnar aldrig från början.
    Nej kanske inte. I mitt fall är det endast jag som har lämnat
  • ResanTillMelonia
    Amandis000 skrev 2025-10-25 01:32:35 följande:
    Nähe whatever vi kanske inte har varit tillsammans eller dejtat vi men har definitivt varit mer än vänner iaf vi har varit nånting på nåt sätt. Och vi pratade nu i höstas om att träffas men det blev inte så men vi kanske tar upp kontakten igen nån gång och träffas då istället på nåt sätt så känns det som att vi hör ihop för vi dras till varandra flera gånger känns inte som att det bara är slumpen då då känns det på nåt sätt som att det är menat att vi ska ha nåt med varandra att göra kanske inte just nu men kanske om 10 år eller när vi är gamla och gråhåriga ingen som vet den som lever får se.
    Som sagt. män släpper aldrig kontakten
  • ResanTillMelonia
    Amandis000 skrev 2025-10-25 01:32:35 följande:
    Nähe whatever vi kanske inte har varit tillsammans eller dejtat vi men har definitivt varit mer än vänner iaf vi har varit nånting på nåt sätt. Och vi pratade nu i höstas om att träffas men det blev inte så men vi kanske tar upp kontakten igen nån gång och träffas då istället på nåt sätt så känns det som att vi hör ihop för vi dras till varandra flera gånger känns inte som att det bara är slumpen då då känns det på nåt sätt som att det är menat att vi ska ha nåt med varandra att göra kanske inte just nu men kanske om 10 år eller när vi är gamla och gråhåriga ingen som vet den som lever får se.
    Svara ärligt nu, är du från göteborg?
  • ResanTillMelonia
    Anonym (Fast du....) skrev 2025-10-25 13:21:36 följande:
    Jag personligen skiter SJÄLVKLART totalt i om du sexchattar och med vem. 

Men du skriver tråd på tråd på tråd om hur förkrossad och ledsen du blir när det går upp för dig att killarna inte vill mer än så med dig. 

Tyvärr kommer detta scenarie återupprepas miljoner ggr till med nya personer som är "ditt livs kärlek" och det verkar ju egentligen inte vara det du vill?

Men om du nöjer dig med sånt så är ju allt frid och fröjd, ingen skada skedd. Du hittar säkert nån ny inom kort.
    Lycka till!
    Det är ett troll.
Svar på tråden Hur få honom att komma tillbaka