Inlägg från: Anonym (hej svans) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hej svans)

Hur få honom att komma tillbaka

Anonym (Yup) skrev 2025-10-24 20:07:10 följande:
    Vilket betyder att alla lämnat dig, vissa flera gånger.
    Totalt ologiskt med tanke på alla TS hunnit avverka på kort tid som inte kommit tillbaka.
  • Anonym (hej svans)
    Amandis000 skrev 2025-10-24 19:57:58 följande:
    Jo han vet hur jag bor och hur det ser ut i min lägenhet.

Nej han har inte blockat mig överallt.

För att han kanske inte är lika känslokall som du verkar vara ? Och han kanske vet hur jag mår ändå för att han ser på mina sociala medier och tydligen skickar sin kompis att fråga hur jag mår
    Detta novellskrivande är ju nästan kul nu. Han skickade sin vän för att du är ett lätt offer som skickar nudes.
  • Anonym (hej svans)
    Amandis000 skrev 2025-10-24 22:20:15 följande:
    Och du vet allt om mitt kärleksliv eller vad som har och har hänt hela mitt liv för att du läser en pytteliten del här ?? Skulle inte tro det. Du vet ingenting om mig och mitt och vad som händer och har hänt
    gumman du makes no sense, det du skriver här säger ständigt emot sig självt och du blandar ihop "småpojkarna" med varandra
    och nudes åt alla! Som du hunnit med under din korta tid här. Ingen går på något.
  • Anonym (hej svans)
    Anonym (1) skrev 2025-10-25 01:47:06 följande:
    Livet är för kort för att inte njutas. Ut och träffa ngn på riktigt. Imorgon. Inte om 10 år. Onwards and upwards!
    TS borde träffa den där anonymswe, de är superlika i allt!
  • Anonym (hej svans)
    Amandis000 skrev 2025-10-25 01:26:11 följande:
    Jaså det säger du , jag vet iaf vilken kille jag pratar om jag har inte legat runt med varenda en som du verkar ha gjort iaf. Och nej jag har inte skickat nudes till alla killar och om jag nu har gjort det så vad gör det dig isåfall ?!
    Komiskt nollinollande. Jag håller mig iaf till en kille i halvåret inte minst 4 st på 2 månader där du spenderar halva tiden saknandes någon annan och resten stalkandes deras nya som i denna "killens" fall. Ingen går på det. De som gör... tragiskt
  • Anonym (hej svans)
    Anonym (Fast du....) skrev 2025-10-25 14:41:42 följande:
    //inväntar samma otrevliga hyran från dig då NEJ, jag känner inte dig, vet ingenting om dig ..jada jada jada... vet bara allt du skrivit här =en hel del
    TS kännetecken vid det här laget. Spammar mängder av inlägg men vi vet inget, inte ens det h*n skriver. Hahah. 
  • Anonym (hej svans)
    Anonym (Fast du....) skrev 2025-10-25 14:52:24 följande:
    Du missade "sköt ditt liv, du har torkat igen, du är en bitch, du känner inte mig, det är bara mellan honom och mig m.m m.m".
    Sant, vi är alla antingen helt uttorkade eller så är vi slampor som knullar runt!
Svar på tråden Hur få honom att komma tillbaka