• Amandis000

Hur få honom att komma tillbaka

Hej! Hur får jag en kille att komma tillbaka? Jag vet att man inte ska jaga killar, inte höra av sig , ge space m.m , kanske lägga upp bilder och videor där han ser att jag mår bra och är glad. Saknar en kille sjukt mycket vi har inte haft kontakt på snart en månad och det känns som en evighet jag saknar honom och våra konversationer, hans röst , hans leende, saknar honom så mycket 🥺 vill inte ha det såhär längre står inte ut 😢 . Känner mig så tom och ledsen när vi inte har haft nån kontakt ingeting är roligt längre känns som att jag bara äter och sover typ. Hur länge ska jag ge honom space ? Ska jag vänta på att han hör av sig själv ? Vad ska jag skriva om jag nu hör av mig ? Hjälp tack. Otrevliga kommentarer kommer ignoreras dom som inte har nåt trevligt att säga säg ingenting isåfall.

• Svar på tråden Hur få honom att komma tillbaka
  • Amandis000

Dessvärre blir det väl inte bättre när vi bråkar av att han har grov adhd och är väldigt impulsiv och jag har add och asperger och är också väldigt impulsiv när jag är arg iaf.

Sen vet jag själv att jag har ett jävla hett humör, blir förbannad när jag är arg,är långsint, lättirriterad, tjurskallig, extremt envis, och exakt noll tålamod 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (ST)
    Amandis000 skrev 2025-10-24 09:51:27 följande:
    Kan tyvärr inte kontakta honom för han blockade mig efter att vi bråkade i början av oktober 

Ok testa att höra av dig personen kanske har tänkt jättemycket på dig och saknat dig man kan ju testa att höra av sig en gång iaf ☺️
    Där har du ditt svar. Han är inte intresserad och du kommer INTE få tillbaka honom. 

Låt honom vara och skit i honom. 
  • Amandis000
    Anonym (ST) skrev 2025-10-24 12:03:10 följande:
    Där har du ditt svar. Han är inte intresserad och du kommer INTE få tillbaka honom. 

Låt honom vara och skit i honom. 
    Förklara då varför han trots våra tidigare bråk ändå har valt att kontakta mig flera gånger ? 
  • Anonym (O)

Vill du har tillbaka honom? Se situationen ur hans perspektiv och fundera på varför han skulle vilja ha tillbaka dig. Om du inte kan det, glöm och gå vidare.

• Amandis000
    Anonym (O) skrev 2025-10-24 12:54:47 följande:

Vill du har tillbaka honom? Se situationen ur hans perspektiv och fundera på varför han skulle vilja ha tillbaka dig. Om du inte kan det, glöm och gå vidare.

Det finns nog flera anledningar till att han skulle vilja ha mig igen. Dels så är jag snäll, omtänksam, lugn, ärlig,jag accepterar honom som han är fast han har sin adhd, jag skulle göra allt för honom om han bara skulle ge mig en chans. Jag skulle göra romantiska och omtänksamma gester mot honom som frukost på sängen, massage när han är trött efter jobbet,en kram när han är ledsen ,mysiga dejter m.m laga hans favoritmat och alltid finnas där för honom och jag vet att han skulle göra samma för mig. Problemet just nu är väl att vi krockar lite med våra diagnoser. Han är som sagt väldigt impulsiv och rastlös,han har ordning på sitt jobb och ekonomin men relationerna krånglar för honom istället istället för diskutera så blir han arg och flyr in i gameingvärlden och spelar med sina kompisar. Jag är också väldigt impulsiv och har ett hett humör som jag vet att jag måste jobba på, sen är jag väl tyvärr lite svartsjuk och osäker och har inte det bästa självförtroendet men jag försöker jobba på det. Han måste dock förstå att jag behöver planera saker, behöver tydlighet för annars blir jag stressad och får ångest, jag behöver prata ett tag efter bråk och reda ut saker
  • Amandis000

Vi får helt enkelt försöka förstå varandra bättre men ibland är det svårt 

• Lynx123

Vänta, är det här killen som du aldrig träffat, vars flickvän/tjejkompis du typ stalkade?

• Anonym (M)
    Amandis000 skrev 2025-10-24 13:11:26 följande:

Vi får helt enkelt försöka förstå varandra bättre men ibland är det svårt 

Har han bara blockat dig på Facebook så kan du väl ringa på hans telefon? 🙄
  • Anonym (Fast du....)
    Lynx123 skrev 2025-10-24 13:44:32 följande:

Vänta, är det här killen som du aldrig träffat, vars flickvän/tjejkompis du typ stalkade?

Självklart är det den stackarn.
Svar på tråden Hur få honom att komma tillbaka