• Amandis000

Hur få honom att komma tillbaka

Hej! Hur får jag en kille att komma tillbaka? Jag vet att man inte ska jaga killar, inte höra av sig , ge space m.m , kanske lägga upp bilder och videor där han ser att jag mår bra och är glad. Saknar en kille sjukt mycket vi har inte haft kontakt på snart en månad och det känns som en evighet jag saknar honom och våra konversationer, hans röst , hans leende, saknar honom så mycket 🥺 vill inte ha det såhär längre står inte ut 😢 . Känner mig så tom och ledsen när vi inte har haft nån kontakt ingeting är roligt längre känns som att jag bara äter och sover typ. Hur länge ska jag ge honom space ? Ska jag vänta på att han hör av sig själv ? Vad ska jag skriva om jag nu hör av mig ? Hjälp tack. Otrevliga kommentarer kommer ignoreras dom som inte har nåt trevligt att säga säg ingenting isåfall.

• Svar på tråden Hur få honom att komma tillbaka
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Fast du....)
    Amandis000 skrev 2025-10-25 14:20:32 följande:
    Kul för dig då ditt liv är rätt tragiskt det också bitch
    Om du är ens en 10-del så fruktansvärt aggressiv och otrevlig som du uppvisar mot folk i alla dina trådar mot de stackars killar du trånar efter så förstår man varför du blir blockad hela tiden och ingen vill träffa dig.

Konkreta tips till dig:

- ta inte de män du sexchattar med som en blivande dejt, nån du kommer inleda någon form av relation på riktigt med. För då kommer du alltid bli ledsen och besviken. Män vill inte ha en relation med kvinnor de aldrig träffat utan bara skrivit grova ord med, då stannar det där
    - när du hittar nån som fångar ditt intresse, försök träffas EN gång i verkliga livet så fort som möjligt 
    - kontakta INTE någon som gillat nån bild på fb på den killen du har intresse av. Det är ett farligt och riktigt sjukligt beteende som inte gör något gott för din del.
    Har du inte förstått det efter de 2 senaste du stalkade så kan du söka hjälp från personalen där du bor, kontaktperson om du har det, psykiatrin eller någon annan i din närhet som du litar på (INTE chatgbt) och som kan förklara det för dig

Igen - lycka till

//inväntar samma otrevliga hyran från dig då NRJ, jag känner inte dig, vet ingenting om dig ..jada jada jada... vet bara allt du skrivit här =en hel del
  • Anonym (Fast du....)
    Anonym (Fast du....) skrev 2025-10-25 14:41:42 följande:
    Om du är ens en 10-del så fruktansvärt aggressiv och otrevlig som du uppvisar mot folk i alla dina trådar mot de stackars killar du trånar efter så förstår man varför du blir blockad hela tiden och ingen vill träffa dig.

Konkreta tips till dig:

- ta inte de män du sexchattar med som en blivande dejt, nån du kommer inleda någon form av relation på riktigt med. För då kommer du alltid bli ledsen och besviken. Män vill inte ha en relation med kvinnor de aldrig träffat utan bara skrivit grova ord med, då stannar det där
    - när du hittar nån som fångar ditt intresse, försök träffas EN gång i verkliga livet så fort som möjligt 
    - kontakta INTE någon som gillat nån bild på fb på den killen du har intresse av. Det är ett farligt och riktigt sjukligt beteende som inte gör något gott för din del.
    Har du inte förstått det efter de 2 senaste du stalkade så kan du söka hjälp från personalen där du bor, kontaktperson om du har det, psykiatrin eller någon annan i din närhet som du litar på (INTE chatgbt) och som kan förklara det för dig

Igen - lycka till

//inväntar samma otrevliga hyran från dig då NRJ, jag känner inte dig, vet ingenting om dig ..jada jada jada... vet bara allt du skrivit här =en hel del
    Förtydligande 

Hyran - harang 
    NRJ - NEJ
  • Anonym (hej svans)
    //inväntar samma otrevliga hyran från dig då NEJ, jag känner inte dig, vet ingenting om dig ..jada jada jada... vet bara allt du skrivit här =en hel del
    TS kännetecken vid det här laget. Spammar mängder av inlägg men vi vet inget, inte ens det h*n skriver. Hahah. 
  • Anonym (Fast du....)
    ResanTillMelonia skrev 2025-10-25 14:45:28 följande:

Män man Har träffat irl stalkar en alltid efteråt i alla fall

Hur många tycker du att du haft en relation med fast du aldrig någonsin träffat?

Men ja, de flesta av mina ex har också hört av sig. Men då har vi haft ett förhållande på riktigt, varit tillsammans en längre tid. 
  • Anonym (Fast du....)
    Anonym (hej svans) skrev 2025-10-25 14:48:58 följande:
    TS kännetecken vid det här laget. Spammar mängder av inlägg men vi vet inget, inte ens det h*n skriver. Hahah. 
    Du missade "sköt ditt liv, du har torkat igen, du är en bitch, du känner inte mig, det är bara mellan honom och mig m.m m.m".
  • Anonym (hej svans)
    Anonym (Fast du....) skrev 2025-10-25 14:52:24 följande:
    Du missade "sköt ditt liv, du har torkat igen, du är en bitch, du känner inte mig, det är bara mellan honom och mig m.m m.m".
    Sant, vi är alla antingen helt uttorkade eller så är vi slampor som knullar runt!
  • Amandis000

Konkreta tips till dig:

Igen - lycka till

Jag är otrevlig mot dom som är det mot mig. Och jag tar hjälp av vem jag vill.
  • Anonym (Fast du....)
    Amandis000 skrev 2025-10-25 15:13:53 följande:
    Jag är otrevlig mot dom som är det mot mig. Och jag tar hjälp av vem jag vill.
    Men om du förstod svaren i dina trådar så skulle du fatta att ingen varit otrevlig utan tvärtom försökt hjälpa dig efter din förmåga. Den ENDA som är aggressiv och fruktansvärt otrevlig är du, bara du.
  • Anonym (Chan)
    Amandis000 skrev 2025-10-25 14:20:32 följande:
    Kul för dig då ditt liv är rätt tragiskt det också bitch
    Wow, moget 
Svar på tråden Hur få honom att komma tillbaka