-
Ja alla mina ex och flörtar m.m har kommit tillbaka förr eller senare , vissa har gjort det flera gånger dessutomResanTillMelonia skrev 2025-10-24 14:38:33 följande:Män kommer alltid tillbaka -
Jo han vet hur jag bor och hur det ser ut i min lägenhet.Anonym (Fast du....) skrev 2025-10-24 18:07:28 följande:Hur ska en kille som bor många mil bort, som aldrig någonsin ens sett ts IRL, som inte vet hur hon bor, har blockat henne precis överallt kunna veta om ts "är glad och mår bra"? Och varför skulle han bry sig när han gjort allt för att bryta deras chattkontakt?
Nej han har inte blockat mig överallt.
För att han kanske inte är lika känslokall som du verkar vara ? Och han kanske vet hur jag mår ändå för att han ser på mina sociala medier och tydligen skickar sin kompis att fråga hur jag mår -
Haha Nä du jag har lämnat en hel del av dessa män också så . Snacka inte om saker du inte vet nånting om.Anonym (Yup) skrev 2025-10-24 20:07:10 följande:Vilket betyder att alla lämnat dig, vissa flera gånger. -
Jag har inte stalkat honom så han har inget att polisanmäla mig för men vill han göra det så fineLynx123 skrev 2025-10-24 20:33:20 följande:Fast nu är du väl ändå inte riktigt ärlig? Du skriver ju om "honom", och då menar du knappast "en man" utan den specifika personen som du tänker på.
Hur som helst så är.det bäst att låta en person som blockat en vara i fred. Om det är den här specifika personen du åsyftar så var det väl på gränsen till polisanmälan om du hade fortsatt? -
Haha kanske ska göra det 🍑Anonym (Trent) skrev 2025-10-24 20:38:53 följande:Erbjud bakvägen så kanske han kommer..
-
Nej jag har inte stalkat henne hellerLynx123 skrev 2025-10-24 21:48:47 följande:Inte honom men henne...var det inte så? -
Och du vet allt om mitt kärleksliv eller vad som har och har hänt hela mitt liv för att du läser en pytteliten del här ?? Skulle inte tro det. Du vet ingenting om mig och mitt och vad som händer och har häntAnonym (hej svans) skrev 2025-10-24 22:12:56 följande:Totalt ologiskt med tanke på alla TS hunnit avverka på kort tid som inte kommit tillbaka. -
Kul att man kan glädja nån då. Nej du lilla gumman jag är inget lätt offer jag skickar inte såna bilder till vilken man som helst då får dom förtjäna det först. Jag är inte nån jävla hora ska dom ha några såna bilder så får dom förtjäna det förstAnonym (hej svans) skrev 2025-10-24 22:14:13 följande:Detta novellskrivande är ju nästan kul nu. Han skickade sin vän för att du är ett lätt offer som skickar nudes. -
Jaså det säger du , jag vet iaf vilken kille jag pratar om jag har inte legat runt med varenda en som du verkar ha gjort iaf. Och nej jag har inte skickat nudes till alla killar och om jag nu har gjort det så vad gör det dig isåfall ?!Anonym (hej svans) skrev 2025-10-25 00:11:10 följande:gumman du makes no sense, det du skriver här säger ständigt emot sig självt och du blandar ihop "småpojkarna" med varandra
och nudes åt alla! Som du hunnit med under din korta tid här. Ingen går på något. -
Nej tyvärr så vet jag att det här aldrig kommer gå över för man känner när det känns rätt och allt med honom känns rättmijau skrev 2025-10-24 23:42:24 följande:Hej
Förstår att det är jättejobbigt. Men man kan inte tvinga någon att älska en. Han kansle ångrar sig, men det har du ingen kontroll över.
Att kontakta honom gör situationen oftast värre.
Du sörjer nu, ett förhållande och tanken vad som kunde ha blivit. Och ja det gör ont och det är jobbigt. Men du måste bara låta det få göra ont ett tag, sörja och gråta.
Det kommer gå över, kanske inte så snabbt som du skulle vilja men det går över det bleknar med tiden.
Och du kommer älska igen med en man som är bättre och mer rätt.
Kram
-
Nähe whatever vi kanske inte har varit tillsammans eller dejtat vi men har definitivt varit mer än vänner iaf vi har varit nånting på nåt sätt. Och vi pratade nu i höstas om att träffas men det blev inte så men vi kanske tar upp kontakten igen nån gång och träffas då istället på nåt sätt så känns det som att vi hör ihop för vi dras till varandra flera gånger känns inte som att det bara är slumpen då då känns det på nåt sätt som att det är menat att vi ska ha nåt med varandra att göra kanske inte just nu men kanske om 10 år eller när vi är gamla och gråhåriga ingen som vet den som lever får se.Anonym (1) skrev 2025-10-25 00:35:31 följande:Har du aldrig träffat honom ansikte mot ansikte har ni inte haft ngt ihop. Bara gå vidare.
Men för att svara på frågan, hur du kan få tillbaka ngn ändra på det som var anledningen till att det inte funka.
Sen till ngn ovanstående jag är man och har aldrig gått tillbaka till en kvinna som det inte funkat med. Livet är för kort för att slösas bort.
-
Om han och jag nu vill sexchatta så låt oss göra det då det är inget du har med att göra och du har ju ingen jävla aning om vad han har sagt till mig eller inte. Han har sagt till mig att han vill träffa mig men att det inte går just nu pga av vårat avstånd och han sa inte det för att jag ville att han skulle säga det han sa det för att han menade det och sen om vi nu vill träffa varandra bara för att knulla ibland är det ingen som har med att göra vad vi gör eller inte gör när vi kommer träffas är mellan han och mig dessutom så är det massor med personer som har sex tidigt i relationen eller dejtandet som börjar som kk och att det utvecklar sig till nåt mera seriöst senareAnonym (Fast du....) skrev 2025-10-25 10:31:17 följande:Precis så skrev du om killen innan. Men det tog bara ett par veckor sen hittade du denna som försvinner när han träffar nån tjej i verkliga livet, som han verkar ha gjort nu.
Han kommer kanske söka upp dig om förhållandet med flickvännen tar slut och han blir sugen på sexchattande igen. Då är du där tills han blir kär i nån ny och försvinner igen.
Varför försöker du inte med nån du även kan träffa och dejta? Nån som faktiskt VILL träffa dig och inte bara säger det för att det är vad du vill höra. -
Nej jag är inte från Göteborg. Jag bor någonstans i Sverige men vart jag bor har ingen att göra med.ResanTillMelonia skrev 2025-10-25 12:55:43 följande:Svara ärligt nu, är du från göteborg? -
Jamen vad bra då sköt ditt liv så sköter jag mitt livAnonym (Fast du....) skrev 2025-10-25 13:21:36 följande:Jag personligen skiter SJÄLVKLART totalt i om du sexchattar och med vem.
Men du skriver tråd på tråd på tråd om hur förkrossad och ledsen du blir när det går upp för dig att killarna inte vill mer än så med dig.
Tyvärr kommer detta scenarie återupprepas miljoner ggr till med nya personer som är "ditt livs kärlek" och det verkar ju egentligen inte vara det du vill?
Men om du nöjer dig med sånt så är ju allt frid och fröjd, ingen skada skedd. Du hittar säkert nån ny inom kort.
Lycka till! -
Meddelande borttaget -
Jag är otrevlig mot dom som är det mot mig. Och jag tar hjälp av vem jag vill.Anonym (Fast du....) skrev 2025-10-25 14:41:42 följande:Om du är ens en 10-del så fruktansvärt aggressiv och otrevlig som du uppvisar mot folk i alla dina trådar mot de stackars killar du trånar efter så förstår man varför du blir blockad hela tiden och ingen vill träffa dig.
Konkreta tips till dig:
- ta inte de män du sexchattar med som en blivande dejt, nån du kommer inleda någon form av relation på riktigt med. För då kommer du alltid bli ledsen och besviken. Män vill inte ha en relation med kvinnor de aldrig träffat utan bara skrivit grova ord med, då stannar det där
- när du hittar nån som fångar ditt intresse, försök träffas EN gång i verkliga livet så fort som möjligt
- kontakta INTE någon som gillat nån bild på fb på den killen du har intresse av. Det är ett farligt och riktigt sjukligt beteende som inte gör något gott för din del.
Har du inte förstått det efter de 2 senaste du stalkade så kan du söka hjälp från personalen där du bor, kontaktperson om du har det, psykiatrin eller någon annan i din närhet som du litar på (INTE chatgbt) och som kan förklara det för dig
Igen - lycka till
//inväntar samma otrevliga hyran från dig då NRJ, jag känner inte dig, vet ingenting om dig ..jada jada jada... vet bara allt du skrivit här =en hel del