Han är mitt livs kärlek… men vårt sexliv håller på att försvinna. Vad ska jag göra?
Va4för sköter du 70%? Och varför bor ni redan ihop?
Va4för sköter du 70%? Och varför bor ni redan ihop?
För att han enkelt inte bryr sig om disken står kvar i fyra dagar, eller tvätt osv. Han lägger all sin energi på träning som han blir sliten av, lägger sig i soffan och säger att han är för trött efter träning och nu vill han dessutom spela poker till 01.00 en gång i veckan utöver sina tre träningspass på kvällen.
Mitt problem är inte att han är borta då fyra kvällar i veckan, mitt problem är att jag kommer få en zombie resterande dagar.
Vi är väldigt kära i varandra, jag har aldrig haft en man som älskat mig och bekräftat mig som han. Sen, jag är 38 år gammal och alla mina vänner har småbarn hemma därför har vi tappat bort varandra lite, medan kilar som har barn kan träffas tydligen utan sina barn.
Men å andra sidan, i början gjorde vi mycket tillsammans. Vi upptäckte saker, gick ut och åt, hittade på grejer. Men nu känns det som att vi fastnat , vi går till samma restauranger, gjort alla typiska ?pargrejer?, och dessutom har nästan alla våra vänner små barn, så det känns som att vi står still medan alla andra gått vidare till nästa fas i livet.
Jag har för massa tid över helt enkelt hehe,