Rånad på möjligheten till sen abort
Hej TS! Har fått varit och pratat med någon och fått någon hon klarhet i om du kan få en abort? Jag tycker så otroligt synd om dig och hoppas att det löser sig till det bästa för dig.
Hej TS! Har fått varit och pratat med någon och fått någon hon klarhet i om du kan få en abort? Jag tycker så otroligt synd om dig och hoppas att det löser sig till det bästa för dig.
Jösses så många som tror sig ha koll och veta allt. Själva aborten går på ca 20000-30000 allt som allt, en del av kostnaderna har jag redan betat av. Sedan tillkommer ju såklart flyg och boende också. Väntar på svar från ASN gällande hur stor del av kostnaden de kan gå in och bidra med.
Tid bokad på MSI i Brixton Hill den 6e.
Jösses så många som tror sig ha koll och veta allt. Själva aborten går på ca 20000-30000 allt som allt, en del av kostnaderna har jag redan betat av. Sedan tillkommer ju såklart flyg och boende också. Väntar på svar från ASN gällande hur stor del av kostnaden de kan gå in och bidra med.
Tid bokad på MSI i Brixton Hill den 6e.
Ursäkta att jag inte läst hela tråden. Om förslaget redan varit uppe.
Du ska ha stöttning att fullfölja graviditeten för att direkt adoptera bort bäbisen. Då ger du dig själv och bäbisen den bästa chansen.
Ställ det alternativet mot att du vill föda bäbisen nu när den trots allt snart är livsduglig. Bara någon vecka dit.
Himla olycklig situation du hamnat i men det går att lösa till det bästa för er båda två.