Rånad på möjligheten till sen abort
En bebis kostar väldigt lite pengar att sköta. I synnerhet om du ammar. Vi gick plus på barnbidraget de första månaderna.
Jag tycker att det låter som att du borde kontakta psykiatrin och be om att få bli inlagd. Hur lätt det är att få till är olika på olika orter. Men gör ett försök. Förklara att du inte har någon som hjälper dig. Att du inte är förmögen att sköta din hälsa längre.
Jag har ammat alla mina barn länge, helammat i början och då är det mest blöjor som kostar (och vagn och kläder och allt sånt men går ju att hitta begagnat). Men du vet att bebisar inte är bebisar för alltid? Och barn kostar mycket pengar, jag har själv fyra. Man går absolut inte plus på barnbidraget.
Jag vet inte vad jag ska ge TS för råd.. jättejobbig situation. Men man behöver inte förminska hennes oro för ekonomin och annat. Du har antagligen ingen aning om hur det är att vara ensamstående. Jag är inte det längre men har varit, Man måste ju äta själv också även om man ammar.. eller speciellt om man ammar. 
Dessutom skrev hon ju att hon har ett barn sen innan. Som jag antar behöver mat och annat. Förstår om du försöker lugna henne men det hjälper ju som sagt inte att förminska och inte ta hennes oro på allvar,
TS, vet inte vad jag ska ge för råd som sagt men hoppas att det löser sig på något sätt.