• Anonym (Anonym)

Hjälp! Jag är kär i min kille men saknar min kk🙉

Min kille och jag har varit i hop i 4 månader, jag är kär ihonom och vi har det bra ihop förutom att jag vill ses oftare än honom. Han har barn vv. Och jag har börjat sakna min kk, vi hade så bra explosivt sex. Han fick mig våga utforska och återfå lusten till sex efter min skilsmässa. Jag har chattat med honom vid 2 tillfällen och vi har skickat bilder till varandra. Såklart har jag dåligt samvete över det men kan bara inte låta bli 🙉 Finns det någon som varit i samma situation? Vad gjorde ni i såfall. Min kille och jag har kanske lite för olika energi så jag vet inte om det spökar lite också. Svaret är väl egentligen enkelt men jag har så starka känslor för honom vilket gör det svårt att göra slut men vet inte om vi verkligen har en framtid ihop😪

• Svar på tråden Hjälp! Jag är kär i min kille men saknar min kk🙉
  • Anonym (Ajabaja)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-26 08:47:39 följande:
    Du menar om jag fortsätter som jag gör? Såklart vet jag att det är helt fel om jag inte är öppen med det.
    Japp, det menar jag. Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket. 
  • Anonym (korven)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-26 08:56:29 följande:
    Han är en ansvarsfull förälder verkligen, det handlar mer om att veckan utan barn är vikitg för honom med att vara själv ett par dagar efter överlämning och då önskar jag såklart träffas. För mig känns det för länge om det ska gå 13 dgr innan vi får sova ihop om hela barnfria veckan går åt till egentid och endast helgen spenderas med mig. Jag ska uttrycka mina känslor och behov nästa gång vi ses! 
    Hade själv inte pallat att vara med en sån. Man vill ju ha en som vill vara med en! Vad ska han sitta själv och uggla för?
    Låter som relationen just nu är mer på hans villkor än dina.
  • Anonym (korven)
    Jimmy75 skrev 2025-10-26 09:09:05 följande:
    Väldigt bra svar
    Hjärta
  • Kontakt

Det är ditt liv, ta inga förhastade beslut.
    du får skicka pm om du vill, så kan vi diskutera fram ett bra svar

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Ajabaja) skrev 2025-10-26 10:48:33 följande:
    Japp, det menar jag. Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket. 
    Ja, jo så är det ju.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (korven) skrev 2025-10-26 12:15:00 följande:
    Hade själv inte pallat att vara med en sån. Man vill ju ha en som vill vara med en! Vad ska han sitta själv och uggla för?
    Låter som relationen just nu är mer på hans villkor än dina.
    Ja så känner jag med. Blir liksom att jag ska be om mer tid nu. Såklart vill jag att han ska känna samma längtan för mig. 
  • Anonym (korven)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-26 12:47:15 följande:
    Ja så känner jag med. Blir liksom att jag ska be om mer tid nu. Såklart vill jag att han ska känna samma längtan för mig. 
    Men för både din och hans skull - testa att kommunicera dina behov först. Kanske ni faktiskt kan mötas i detta!
  • Snapchat2025
    Anonym (korven) skrev 2025-10-27 07:41:58 följande:
    Men för både din och hans skull - testa att kommunicera dina behov först. Kanske ni faktiskt kan mötas i detta!
    Jag ska göra det. Jag väntar ut honom nu. Ofta är det jag som föreslår när och var vi ska ses. Jag har kommunicerat att jag vill prata nästa gång vi ses för att hitta en balans mellan hans egentid och min längtan efter mer tid med honom hans barnfria vecka.

Han lämnade över sitt barn i går kväll så nu är han barnfri, på lördag ska han hänga med sina vänner på en kvällsaktivitet så den em/kvällen går bort för oss att ses. Utifrån hans initiativ att ses den här veckan så får jag en känsla för om han förstod min önskan och vill möta mig. Erbjuder han inget, utan vi "bara" ses på fredag så vet jag inte. På fredag är det 13 dgr sen vi sov ihop, bor 3 mil från varandra. Om vi "bara" ses en dag med övernattning den här veckan så kommer det gå minst 10 dgr innan vi kan övernatta ihop igen. 
  • Anonym (G)
    Snapchat2025 skrev 2025-10-27 09:23:40 följande:
    Jag ska göra det. Jag väntar ut honom nu. Ofta är det jag som föreslår när och var vi ska ses. Jag har kommunicerat att jag vill prata nästa gång vi ses för att hitta en balans mellan hans egentid och min längtan efter mer tid med honom hans barnfria vecka.

Han lämnade över sitt barn i går kväll så nu är han barnfri, på lördag ska han hänga med sina vänner på en kvällsaktivitet så den em/kvällen går bort för oss att ses. Utifrån hans initiativ att ses den här veckan så får jag en känsla för om han förstod min önskan och vill möta mig. Erbjuder han inget, utan vi "bara" ses på fredag så vet jag inte. På fredag är det 13 dgr sen vi sov ihop, bor 3 mil från varandra. Om vi "bara" ses en dag med övernattning den här veckan så kommer det gå minst 10 dgr innan vi kan övernatta ihop igen. 
    Låter inte som att han är så intresserad av att träffa dig om jag ska vara ärlig. Då förstår jag att känslorna svalnar. 
  • Anonym (Mja)

Ts.. Du är nog inte specielt kär i din kille. Då har man inga tankar på att skriva med någon man legat med efter 4 månader 

• Jesper f

Spontant om du frågar mig, jag skulle säga att du har satt igång ditt nya förhållande för snabbt. Du är inte emotionellt "färdig" med din skillsmässa ännu. Vore det mig själv det gällde, jag skulle förklarar för pojkvännen som det är - du behöver mer tid, och sätta förhållandet på "vänt" eller avblåsa det totalt - jag ser inte förutsättningar för att det kommer fungera i längden om du redan nu har emotionella "störningar" av din KK i förhållandet. Då är det bättre du exprementerar klart allt du vill med KK, och sen när det är klart - kanske du är färdig för nytt förhållande. Men du kan inte få båda samtidigt.

• Anonym (qwerty)

Gör slut eller köp en dildo.
    Sluta vara så barnslig.

• Anonym (2)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-26 00:28:27 följande:
    Hjälp! Jag är kär i min kille men saknar min kk🙉

Min kille och jag har varit i hop i 4 månader, jag är kär ihonom och vi har det bra ihop förutom att jag vill ses oftare än honom. Han har barn vv. Och jag har börjat sakna min kk, vi hade så bra explosivt sex. Han fick mig våga utforska och återfå lusten till sex efter min skilsmässa. Jag har chattat med honom vid 2 tillfällen och vi har skickat bilder till varandra. Såklart har jag dåligt samvete över det men kan bara inte låta bli 🙉 Finns det någon som varit i samma situation? Vad gjorde ni i såfall. Min kille och jag har kanske lite för olika energi så jag vet inte om det spökar lite också. Svaret är väl egentligen enkelt men jag har så starka känslor för honom vilket gör det svårt att göra slut men vet inte om vi verkligen har en framtid ihop😪

Kan du träffa dem varannan vecka? Ena veckan med killen då den andre har barn och nästa vecka med ditt KK?
  • Anonym (2)
    Anonym (KK) skrev 2025-10-29 21:51:36 följande:

Skaffa en till kl, färdigSkrattande

Jag är mer inne på att TS träffar dem varannan vecka.
  • Anonym (KK)
    Anonym (2) skrev 2025-10-29 22:21:03 följande:
    Jag är mer inne på att TS träffar dem varannan vecka.
  • Anonym (KK)

Ignorera de ett tag ,då kommer söka  dig varej dag

Svar på tråden Hjälp! Jag är kär i min kille men saknar min kk🙉