Inlägg från: AllaKramas |Visa alla inlägg
  • AllaKramas

Kan man bo i en etta med barn?

Grattis, ni har redan bästa tänkbara boende för en bebis/småbarn!

Var ni än är behövs bara vrida på huvudet så har man uppsikt, få ytor att städa, onödiga prylar och kläder hålls borta pga uppenbar platsbrist, det sociala gör man ute kan skämma bort vänner familj, blir rejäl slant till semestrar.

Hela familjen bodde i min fantastiska etta med baby, och jag bor kvar fortfarande. Andra föräldern skaffade eget nära boende efter 5 år där barnet har eget rum. Så bor vi, fria, glada, kära, trygga, rika.

Behåll! 

• AllaKramas

Att bo stort med små barn är direkt osmart.

Behåll ettan, det är det tryggaste för barnet!

• AllaKramas

TS har redan ett boende där bägge känner att de verkligen vill bo, centralt, billigt och fint. Lägg till att det absolut optimala för små barn är närhet till föräldrarna.

TS har ett utmärkt utgångsläge redan.

Vi bodde utmärkt tillsammans allihop i 5 år, och hann planera ett ytterligare bo för ena föräldern med barns eget rum. 

Ursprungslägeheten, ettan, blev vilohem för den förälder som ville vila eller festa. 

Behåll den fantastiska och billiga ettan för hela familjens eviga glädje.

• AllaKramas

Om TS flyttade, hur långt skulle de behöva börja pendla till sina respektive centrala jobb? 

Att slippa pendla är guld.

• AllaKramas

Min etta är på 24 kvadrat och vi åkte till Thailand istället för att ?måste ha plats för skötbord?..

Svar på tråden Kan man bo i en etta med barn?