våldtog mitt ex mig?
Utan tvekan så var det våldtäkt. Du gav inget samtycke. Och jag tycker du ska anmäla honom. Låt honom inte slippa undan.
Utan tvekan så var det våldtäkt. Du gav inget samtycke. Och jag tycker du ska anmäla honom. Låt honom inte slippa undan.
TS: det låter som en våldtäkt ja.
Övriga i tråden - varför hålla på att diskutera med våldtäktsapologeterna? Majoriteten av de män som
hänger på familjeliv är totala sociala losers. De har inga fungerande relationer, särskilt inte med kvinnor, har inga eller få erfarenheter av ett aktivt sexliv och ägnar all sin lediga tid åt att skriva av sig sin frustration. De är ALLTID aktiva i trådar där någon kvinna är skör och mår dåligt. de ska ALLTID trycka till henne lite extra.
detta är den interaktion med kvinnor de har. Den enda. Den är viktig för dem och de kan babbla nonsens i åratal bara för att hålla konversationen igång.
Om ni undrar vilka de är så kolla vilka som kommer svara mig. De kommer säga att de minsann har jobb och fru och barn och är starka och jättesexiga och jag är nog bitter feminist osv. Det kommer även dyka upp nick som inte skrivit i tråden innan och enbart svara mig.
snälla sluta ge luft åt dessa losers.
Då räcker det att skriva: TS, han har fel eftersom samtycke är viktigt.
Genom att gå i långa diskussioner tillåter man de här galningarna att ta absurt mycket plats. Svara inte dem direkt, bemöt det som måste bemötas men rikta dig till TS. Och det räcker med en gång. Du behöver inte övertyga DEM - de är inte här för att de bryr sig.