Inlägg från: Anonym (Länge lever sexet i förhållandet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Länge lever sexet i förhållandet)

Hjälpa sin partner med större lust

Jag har funderat på en sak ett tag och tänkte se vad ni säger om detta?.

Om man har en partner som har mer lust än sig själv kanske är man inte sugen eller trött osv.

Om din partner kommer och försöker för att ha sex men man du känner att nej jag vill inte idag, VARFÖR kan man inte hjälp sin partner som man älskar kanske har barn ihop med den ansträngingen det tar är inte jobbig det kan få igång dig med. en kille bägare blivit över lycklig om han fått en avrundning och komma på dig kanske med avsugning vad tar det 5-10 min. För tjejer man smeker dom suger på bröste än sen ge lite oralsex och fingra dom har kanske lite längre tid men VA FAN!!!! Är inte eran partner värd det det som ni förhoppningsvis skall dela hela livet med och älskar. 
    I vårt förhållande gör vi så vi anser att man som vissa vill kalla det ?ställer upp? vi säger att det är ett givande och tagande.
    oftas om jag killen är sugen men inte hon så suger eller runkar hon av mig, jag tar på henne undertiden för att bli extra kåt och det får igång henne och vise vers.

sexet är ju viktigt i ett förhållande OM man inte är överens om att vi vill inte ha så my let sex i vårt förhållande.

vi hör fler och fler som lämnar varande och mycket är för delvis att sexet för ut 
Svar på tråden Hjälpa sin partner med större lust