Inlägg från: EpicF |Visa alla inlägg
  • EpicF

Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!

klyban skrev 2025-11-12 17:44:01 följande:
    Svara på en fråga med ett ny fråga är inget svar.
    Att du inte accepterar se svar du får, även om svaret är i en form av en ny fråga, är ditt problem. 

Ska vi fortsätta en omgång till?
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-12 20:59:28 följande:

En fråga på en fråga är inget svar?
    Det är lugnt, jag kan tusentals ggr till.

Det helt ok att du tycker det. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-13 09:10:39 följande:

Nja, det är du som tycker det, för svara på´frågan vill du inte och för du inte kan.
    Det mest komiska som sen följde, det var att du krävde mig på svar.
    Hmmm, är det man kan kalla för textboks fromleri?

Nej, det är inte jag personligen som tycker det. Sokrates var det som började med det, i ett läringssyfte. 

Jag har inte krävdt dig på svar. Jag accepterar att du inte svarar i någon form. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-13 15:34:10 följande:

Frågan finns kvar och du klarar inte av att svara på den.
    Och din fallerade diskussionsteknik fungerar inte som ett svar.

DU har nog krävt mig på svar hundratals ggr och så även i denna tråd.
    Och tvärtom så vägrar du svara och tror ställa nya frågor är utbildningen, om vad?
    Och nu kommer det väl som svar en ny fråga, för det är så du gör när du känner dig trängd.

Att du inte accepterar svaret är ditt problem. Inte mitt. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-13 18:25:14 följande:
    NE fråga är inget svar på en fråga :whoco5:
    Jo, det är fortfarande ett svar. Som det även var igår. Och det kommer även vara det imorgon och nästa vecka. Att du inte accepterar svaret är ditt problem (igen). Alltid ditt problem. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-14 20:47:15 följande:

Mer intressant är vad är lärandet av svara med en fråga med en ny fråga?
    Eller är det nu en ny fråga kommer och pga du inte vet vad det är?

Det kan nog du som är så smart lista ut 😂
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-14 21:28:13 följande:

Så du vet inte ens :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: 

Det berättar allt alla behöver veta, och att du inte ens vet själv vad lärandet var eller svaret var och är.

Jag vet. Och du som är så smart borde lätt kunna lista ut det. Eller? 🤔🤔
  • EpicF
    Anonym (C) skrev 2025-11-14 20:53:13 följande:

TS verkar ha flytt tråden.

Är rätt vanligt här. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-15 11:24:07 följande:

Har inget med smarthet och göra och då jag är ingen tankeläsare, men det är lugnt, vi alla vet du inte har ett svar och använde diskussionstekniken som att fly och undvika att svara.
    Det blev uppenbart när du vägrade.
    Sen har du magen och avkräva svar av annan, vad är det fromleriet om?

Men nu vet vi dock att frågan som svar var aldrig något lärande, för du inte ens vet själv vad det var.

En smart person hade vetat. Men då har vi konkluderat att du inte är så smart som du tror att du är. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-15 16:36:26 följande:

Okey, se mig som korkad då och berätta ett svar och ingen fråga som svar Solig 

Det är nu Den Stora bedövande Tystnande för ett svar infinner sig :lol:

Knappast. Ingen tystnad här.
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-15 17:06:23 följande:
    Den kom, för du inte ens kunde förklarade för den korkade klyban vad svaret var istället för den "lärande" frågan :lol:
    Nej, jag ids inte förklara för någon som ändå aldrig förstår. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-16 11:20:44 följande:

Det är lugnt, förs tår din flykt, för såhär brukar du säga till användare som trängt in dig i ett hörne i diskussionen.
    Och kommer ihåg i just COVID-19 tråden var det många som gjorde detta, så du skrev denna säkert 15-20ggr och för att fly från att svara.

Och en sak vi kan räkna med, du kommer göra det igen och igen i framtiden, för en sak du inte klarar av är att andra är korrekta.
    Eller när du skrivit nått fel och erkänna dina fel.
    Oj, det var inte vackra resultat av googla vad man kallar de som inte kan erkänna sina fel.

Har ts fått covid nu mitt i allt elände stackarn. 

Du har fått fortfarande inte listat ut det? 😱 

Google finns annars... 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-16 11:20:44 följande:

Det är lugnt, förs tår din flykt, för såhär brukar du säga till användare som trängt in dig i ett hörne i diskussionen.
    Och kommer ihåg i just COVID-19 tråden var det många som gjorde detta, så du skrev denna säkert 15-20ggr och för att fly från att svara.

Och en sak vi kan räkna med, du kommer göra det igen och igen i framtiden, för en sak du inte klarar av är att andra är korrekta.
    Eller när du skrivit nått fel och erkänna dina fel.
    Oj, det var inte vackra resultat av googla vad man kallar de som inte kan erkänna sina fel.

klyban skrev 2025-11-16 19:21:45 följande:

Det som stod hade inget med COVID-19 och göra, men väl hur du gör när du försöker smita.
    Det var en där som du körde denna riktigt ofta, då hon lyckades ifrågasätta dina fel ofta.
    Och ditt svar var gång var "Nej, jag ids inte förklara för någon som ändå aldrig förstår. ".

Det var du som nämndd covid-19 i en tråd om äggning av hus.... 

Så då borde ts ha covid, annas är du väldigt OT. Vilket du förvisso brukar vara. 

Så hur ska du ha det? Har ts fått covid, som bara du vet om eller är du helt OT?

Jag gissar på OT.

klyban skrev 2025-11-16 19:21:45 följande:

Det som stod hade inget med COVID-19 och göra, men väl hur du gör när du försöker smita.
    Det var en där som du körde denna riktigt ofta, då hon lyckades ifrågasätta dina fel ofta.
    Och ditt svar var gång var "Nej, jag ids inte förklara för någon som ändå aldrig förstår. ".

Dock den som säger så berättar bara en sak och det är jag vet jag har fel och försöker smita från frågan.
    Du vet som nu denna gång.

Jo, jag sa googla på de som inte klarar av att be om ursäkt, så kom det inte upp så bra saker precis.
    Gjorde mig rädd att det var så illa.

Vad fick du fram när du googlade? 
    klyban skrev 2025-11-16 19:23:02 följande:

...att det var så illa.
    För jag är ju så mån och omtänksam för dig :lol:

Nej, det är du absolut inte. 

Men som sjuksköterska så blir jag begymrad när en person glömer det de har skrivit för mindre än ett dygn sedan och nu mindre än några timmar. Det är bekymringsvärt. 
Svar på tråden Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!