• klyban

Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!

EpicF skrev 2025-10-31 19:49:24 följande:
    Och var skriver jag ATT det var efter midnatt? Var påstår jag med säkerhet VET att det var efter midnatt?

Jag skriver att om det var efter midnatt bar det tekniskt sätt rätt dag. 

Det med läsförståelsen är verkligen inte din grej.... ChatGPT kan säkert förklara för dig på ett enkelt sätt 😂
    Samma tusendel du sade att det var 31e och ägga var halloween :lol: 
    Och det var du som sade det var halloween redan glömt? Solig 
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    EpicF skrev 2025-10-31 20:56:46 följande:
    Ja, 31 oktober är Halloween. Från 00 till 23.59. Ett helt dygn när det är 31 oktober och därmed Halloween. 

Däremot har jag aldrig påstått att "ägga" är Halloween. 

SÅ du försöker säga till Familjeliv att du firade halloween samma sekund som den 31e kom? Solig

Ingen har sagt det var okey, hur kan du ge ett så sjukligt konstig tokig idé att detta som TS berättade om skulle var annat än fel?

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    EpicF skrev 2025-10-31 22:22:35 följande:
    Och var skriver jag att JAG ens firar Halloween? 🤔

Och ja, självklart är Halloween hela dygnet och om folk vill fira från kl 00 till 23.59 så gör dem det. 

Var har jag givit en "sjukligt konstig tokig idé"? 

Läsförståelsen var visst inte så bra....men det har den aldrig varit för dig 😂

Det är en retorisk fråga, och eftersom du inte är intellektuellt upp till standard, så betyder att du kan ersätta "du" med precis vem som helst som firar.
    Och tror du de är redan där 30:e 23:59 för köra bus eller godis? Solig 

Och vad halmgubben att 31:e är halloween är för ett argument och för vad, det är en total gåta med bus och godis.
    Vet du ens själv?(Finns inga indikationer på detta.)

Och det bästa av allt, det är att det finns inget som säger det ens skedde den 31:e.

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-01 14:23:27 följande:
    30 oktober kl 23.59 är inte Halloween så bus eller godis är absolut inte ok. Det är helt fel dag. 

Halloween är alltid 31 oktober. Hela dygnet från kl 00 till 23.59. 

Detta skrev ts igår, den 31 oktober: "Vaknade i morse till ett jäkla kladdkaos, hela fasaden täckt av ägg". 

Dvs det inträffade någon gång under natten, antigen före eller efter midnatt. Om det hände efter midnatt så har personerna iallfall prickar in rätt dag, dvs den 31 oktober men det gör inte att det är ok med skadegörelse. Att kasta ägg på hus är just skadegörelse och det är aldrig ok. Inte ens på Halloween. 

De flesta i dagens samhälle förknippar just Halloween med bus eller godis/trick or treat, även om det inte är det Halloween ursprungligen är till för. 

Har du frågat någon i din närhet om denne kan hjälpa dig att läsa vad som skriva i tråden? Eller så.kan ChatGPT säkert förenkla allt för dig på en sådan nivå att även du fattar. 

Och en minut senare så är det bus och godis då eller?

Vaknar man 31E, så kan det fortfarande skett den 30:e :whoco5:

Och sicken bra bus eller godis där man inte ens frågar frågan "Bus eller godis?" :lol::lol::lol:

:lol::lol::lol::lol:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

:lol::lol::lol::lol:

• klyban
    molly50 skrev 2025-11-01 11:20:10 följande:
    Nej,absolut inte. Ägg kan ju vara jättesvårt att få bort från fasaden också.

Ägg är det värsta jag vill tappa på golvet, och för det är satans jobbigt att få upp igen.
    Men stekspade/degskrapa och papper på andra sidan gör det lite enklare.

En sak är säker dock, detta var inget bus eller godis oavsett hur mycket epic vrider och vänder på sig.
    Och för den vitala delen saknas och frågan "Bus eller godis?".

• klyban
    Anonym (Mimmi) skrev 2025-11-01 14:56:30 följande:

Vaknar jag på 31E så har jag gått väldigt fel, jag bor ju på 8A!

Jag noterar!
    Tack för informationen, den var ovärderlig.
  • klyban
    Anonym (Mimmi) skrev 2025-11-01 15:09:41 följande:
    Det var ett skämt bara, för att lätta upp stämningen lite.

Hehe, sorry för inte greppa, tyvärr av anledningen att jag sett liknande och inte skoja.
    Så ber om ursäkt för drygheten.

Men jag såg att det av misstag hade blivit ett stort E, vet faan hur jag lyckas med detta, för flera inlägg har jag lyckats fånga upp det innan skickat iväg det.
    På samma sätt jag särskriver ibland på forum och som jag aldrig någonsin skulle göra IRL.

Där är min teori att jag skriver ett ord, så hamnar tummen med automatism på mellanslag utan att jag förstår det.

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-01 15:51:24 följande:
    En minut senare, dvs kl 00 är det Halloween. Om folk vill börja med bus eller godis den tiden är upp till var och en. 

Du verkar ha hängt upp dig i att Halloween ÄR bara bus eller godis, men vet du Halloween ÄR faktiskt inte bara bus eller godis.

Självklart kan skadegörelse på ts hus ha hänt den 30 istället. Har aldrig nekat till det. Vilket dag det ägde rum vet ingen av oss. 

Återigen så skrev jag att om det ägde rum efter midnatt så hade de iallfall prickar in rätt dag, dvs Halloween om äggningen var menar som ett bus (vilket är det troliga).

Pröva att LÄS vad som står, då blir det mycket lättare att ha en seriös diskussion. 

Inget fråga om bus eller godis kom Solig 

Ohh, berätta gärna hur inte bara bus eller godis är aktuellt här.
    Försöker du berätta det bara var elakhet och ge skada?

För det berättar att det inte var om halloween ens :lol: 

EpicF skrev 2025-11-01 16:45:33 följande:
    Nu har jag aldrig påstått att det var "bus eller godis", utan att det ts råkat ut för ÄR skadegörelsen. Och det kommer att fortsätta vara skadegörelse oavsett hur mycket DU vänder och vrider på det jag skriver. 

Om du vill köra bus eller godis mitt i natten, så gör det. Men du kommer ha många arga grannar efter dig. 

Vi förstår, inget med halloween och göra :lol: 

EpicF skrev 2025-11-01 16:47:47 följande:
    Eller så är det helt enkelt så att du har svårigheter med att läsa och skriva. Men inget fel i det. 

Intressant att du även efter klargörningen inte var mer än ett skämt.

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-01 17:30:08 följande:
    Hur vet du att ingen frågade? Var du där? Du kanske gjorde det själv? 

Vet du inte vad skadegörelse är? 🤔
    klyban skrev 2025-11-01 17:06:35 följande:

Vi förstår, inget med halloween och göra :lol: 

Trodde du på rikgit att skadegörelse är synonymt med Halloween?! 🤔 

Jag trodde inte någon vuxen människa var så dum 😱
    Det var inget skämt att du verkar ha svårt att läsa och skriva. Det är fakta. 

Och det finns hjälp att få. 

TS sade inget om att bus eller godis skedde.

Redan sagt det var en skadegörelse :whoco5:
    Det är bara du som säger halloween är skadegörelse.
    Och på tal om vara dum då :lol:  :whoco5:

Och ja, jag missförstod, och gjorde som alltid då och bad om ursäkt.
    Och det verkade som du inte klarade av att förstå eller se.

För vi varit ned på denna väg innan och att du klarar inte av att jag rättar till de fel jag sällan gör och mycket sällan.
    Alltid lika kosmiskt när du försöker ta fel som jag ber om ursäkt för och inbillar dig att jag aldrig har :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

• klyban
    EpicF skrev 2025-11-01 23:03:48 följande:
    Nej, jag påstod aldrig att ts något om det heller. Så vad vill du ha sagt med det? 
    Det glömde du att berätta... 

Halloween är en skadegörelse? Jaha, och var har jag påstått det? 
    Det glömde du också att berätta....

Du glömmer ofta att berätta saker... 🤦?♀️

Nu jag inte heller påstått att du inte skulle be om ursäkt för dina eventuella fel. Men det har inte heller att göra med trådens ämne. 

Däremot så påstår du väldigt ofta att bag skrivit saker jag aldrig ens har skrivit och när jag påpekar det så klarar du aldrig av att bevisa att det du påstår är sant. Av någon märklig anledning så glömmer du alltid bort den lilla detaljen bevis. 

Så bra, då var det aldrig någon halloween då och för ingen bus och godis fråga ställdes 
    Är det inte komiskt hur jag alltid har rätt? :lol: 

Förstår du blir ofta väldigt sur över när jag åtgärdar ett fel som blev till, och inte att du inte klarar av att släppa det inte är så längre som innan.
    Väldigt fascinerande och se och roligt, och när du regerar på något som inte finns längre i den formen.

Du borde testa det själv, för du rättar aldrig till dina fel, du vet som vattkoppor.(Och här får man ge förtydligande och för du intellektuellt inte förstår det är en jämförelse och inget om ämnet, och jämförelsen är då att du säger helt galna fel, men vägrar erkänna dessa och vattkoppor är bara en i en låååång rad av dessa fel som du inte klarar av att be om ursäkt för Solig )

Men så bra, nu vet vi det aldrig var någon halloween, och eftersom du har intellektuellt svårigheter så är det då att frågan "bus eller godis" aldrig ställdes och att de sov som folk gör på nätterna.
    Men tydligen firar du halloween på nätterna så fort klockan slår 12, för varför annars skulle man använda ett så dåligt argument?

Undrar för argumentet är ju betydelselöst och pga frågan aldrig ställdes och därmed inte kan vara ett halloween prank :whoco5:

Så en skadegörelse är det enda vi ser.

Men det är nu du kommer säga det är halloween, dock svårt utan bus eller godis och göra en halloween :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Svar på tråden Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!