EpicF skrev 2025-11-01 23:03:48 följande:
Nej, jag påstod aldrig att ts något om det heller. Så vad vill du ha sagt med det?
Det glömde du att berätta...
Halloween är en skadegörelse? Jaha, och var har jag påstått det?
Det glömde du också att berätta....
Du glömmer ofta att berätta saker... 🤦?♀️
Nu jag inte heller påstått att du inte skulle be om ursäkt för dina eventuella fel. Men det har inte heller att göra med trådens ämne.
Däremot så påstår du väldigt ofta att bag skrivit saker jag aldrig ens har skrivit och när jag påpekar det så klarar du aldrig av att bevisa att det du påstår är sant. Av någon märklig anledning så glömmer du alltid bort den lilla detaljen bevis.
Så bra, då var det aldrig någon halloween då och för ingen bus och godis fråga ställdes
Är det inte komiskt hur jag alltid har rätt?
Förstår du blir ofta väldigt sur över när jag åtgärdar ett fel som blev till, och inte att du inte klarar av att släppa det inte är så längre som innan.
Väldigt fascinerande och se och roligt, och när du regerar på något som inte finns längre i den formen.
Du borde testa det själv, för du rättar aldrig till dina fel, du vet som vattkoppor.(Och här får man ge förtydligande och för du intellektuellt inte förstår det är en jämförelse och inget om ämnet, och jämförelsen är då att du säger helt galna fel, men vägrar erkänna dessa och vattkoppor är bara en i en låååång rad av dessa fel som du inte klarar av att be om ursäkt för
)
Men så bra, nu vet vi det aldrig var någon halloween, och eftersom du har intellektuellt svårigheter så är det då att frågan "bus eller godis" aldrig ställdes och att de sov som folk gör på nätterna.
Men tydligen firar du halloween på nätterna så fort klockan slår 12, för varför annars skulle man använda ett så dåligt argument?
Undrar för argumentet är ju betydelselöst och pga frågan aldrig ställdes och därmed inte kan vara ett halloween prank 
Så en skadegörelse är det enda vi ser.
Men det är nu du kommer säga det är halloween, dock svårt utan bus eller godis och göra en halloween