EpicF skrev 2025-11-02 17:03:58 följande:
Alltid rätt?
Nej, det är inte komiskt alls eftersom du inte hade rätt i detta fallet. Jag påstod nämligen aldrig att det skulle vara ett Halloween bus (även om de som gjorde förmodligen hade tänkt den tanken).
klyban skrev 2025-11-02 10:52:37 följande:
Förstår du blir ofta väldigt sur över när jag åtgärdar ett fel som blev till, och inte att du inte klarar av att släppa det inte är så längre som innan.
Väldigt fascinerande och se och roligt, och när du regerar på något som inte finns längre i den formen.
Sur? Var jag varit sur och var i helvete har du "åtgärdat ett fel som blev till"?
Du har inte åtgärdad någonting. Även om du gärna vill tro det.
"...reagerar på något som inte finns längre i den formen"?
Här glömde du igen att berätta vad du syftar på. Ingen här är tankeläsare även om du tycks tro det.
Det är ofta du glömmer att berätta saker och enbart kommer med meningslöst svammel. Kan du berätta kopplingen mellan vattkoppor och Halloween? Du glömde berätta det nämligen....
Är det så att man bara får vattkoppor på Halloween?
Det är ingen jämförelse eftersom jag inte har sagt något felaktigt i tråden. Så bra försök men det gick inte.
Så berätta för mig, vad har vattkoppor att göra med Halloween?
Återigen så glömde du att berätta...
Du verkar inge veta vad en jämförelse är.
klyban skrev 2025-11-02 10:52:37 följande:
Men så bra, nu vet vi det aldrig var någon halloween, och eftersom du har intellektuellt svårigheter så är det då att frågan "bus eller godis" aldrig ställdes och att de sov som folk gör på nätterna.
Men tydligen firar du halloween på nätterna så fort klockan slår 12, för varför annars skulle man använda ett så dåligt argument?
Undrar för argumentet är ju betydelselöst och pga frågan aldrig ställdes och därmed inte kan vara ett halloween prank 
Så en skadegörelse är det enda vi ser.
Och hur vet du att dessa personen inte ställde en fråga om "bus eller godis"?
Dessutom så har "bus eller godis" egentligen något att göra med Halloween.... men det kanske du har glömt bort 🤔
Nej, jag firar inte Halloween kl 12 på natten. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.
Självklart kan det vara ett Halloween prank även om ingen formell fråga ställdes. Du vet folka prankar på Halloween ändå.
Ja, som alltid har sagt så är detta en skadegörelse. Oavsett om de som utförde skadegörelse menade försök till Halloween prank. Är det svårt för dig att ta in?
Halloween har inget att göra med bus eller godis, så ha var det efter midnatt så är det återigen Halloween. Med eller utan "bus eller godis".
Du vet man kan fira Halloween utan att ha "bus eller godis".... Men det verkar du inte veta.
Som jag säger, det var aldrig ett halloween, då frågan bus eller godis aldrig kom.
Och det enda du kan göra är att hålla med, och för detta är det enda jag sagt hela tiden.
Och den som inte fattar bus och ägg normalt kan vara sak på en halloween, varför skulle vi prata om annat då för?
Älskar när du försöker fly faktum, för det blir så tokigt för dig.
Frågan kom aldrig för vara halloween, därmed vet vi redan att det aldrig var detta.
EpicF skrev 2025-11-02 17:05:14 följande:
Halloween är en dag, inte "bus eller godis". "Bus eller godis" görs dock på just Halloween.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Där snubblade du på dig själv.
molly50 skrev 2025-11-02 19:27:16 följande:
Ja,men lite svårare från fasaden. Vet av egen erfarenhet.
Varför tjafsa om detta? Datumet spelar väl ingen som helst roll här. De kastade ägg på TS hus mitt i natten och utan att ha frågat om bus eller godis innan. (Antar jag.)
Så varför ens diskutera det?
Jojo, men så fort jag tänkte ägg, så tänkte jag på hur irriterande det är att ta ppa på golvet och hur jobbiga äggen är.
Och givetvis på en vägg och kanske svårare att ens komma ut, så blir det knappast lättare och säkerligen många fler än än två som det varit som värst för en annan.
Jag vet inte, det är något som inte står rätt till med den användaren, och slutar aldrig med såna.
Först påstod den att det var på halloween och fast vi inte ens vet detta, mer än att TS vaknade på morgonen sen och dådet var då redan slut först och då betyder det kan varit den 30e också.
Vet du att den en gång påstod att COVID-19 vart MYCKET mer smittsamt än vattkoppor, och detta fast än vattkoppor har nästan x10 högre R0-tal och detta som utbildad inom sjukvårdsområdet.
Och det är bara en i en lång rad av konstigheter där.
EpicF skrev 2025-11-02 20:12:23 följande:
Klyban är en sådan person som diskuterar och hänger upp sig i saker.
DU håller ju med dig nu att det inte var en halloween och eftersom frågan aldrig var ställd till TS och att det inte ens säkert det var den 31e.
Och jag har inte ändrat på den, det kan endast TS göra, men du talade för TS.