EpicF skrev 2025-11-05 20:54:13 följande:
Vad skulle det vara om det inte var vandalism?
Nej, du har inte rätt eftersom jag aldrig har påstått att det skulle vara något annat än vandalism. Dvs jag har aldrig påstått att det skulle vara något halloween-bus.
Men du hade inte haft rätt ens om jag hävdad att det var ett halloweeen-bus.
Detta pga att varken du eller ja vet vad som hände, ingen av oss vet vad dessa personen gjorde, ingen av oss vet om dessa personer har ställt en fråga eller inte. Och ja, det finns många sätt att ställa "bus eller godis"-fråga på och alla behöver inte vara verbala.
De kan ha lämnat en lapp i brevlådan, de kan ha knackat på mitt i natten och ställt frågan till en stängd dörr. De kan ha tolkat "inget svar" som att de inte får godis och därmed gör ett bus.
Och nej, innan du kommentarer; jag anser inte att det är ok med "bus eller godis"-runda dagen före eller sent på natten. Men det finns många som gör det ändå.
Varken du (?) eller jag var där, eller iallfall inte jag och då kan iallfall inte jag veta vad som hände. Och eftersom jag misstänker att du inte heller var där så vet k te du heller vad som hände eller intentionen de hade med sitt utförande.
Så att bestämt säga att ingen "bus eller godis"'-fråga har existerar blir fel.
Jag menar att det är vandalism, och har alltid menat det. Du drar hela tiden upp "bus eller godis"- frågan och hävdar bestämt att den aldrig har blivit ställd. Hur vet su det? Var du där? Är det du som är förövaren?
Som sagt du har inte rätt. Jag har inte rätt. Jag gör bara antaganden eftersom jag inte var där och det gör förmodligen du också.
Och nu kommer du komma med ditt vanliga svammel; "
Vi vet att det aldrig var ett bus eller godis med halloween, då frågan aldrig ställdes för bus eller godis.".....
Men nej, det vet faktiskt ingen av oss och således har inte du heller rätt utifrån den aspekten.
Det vi vet är att det kanske inte ens var på halloween, och det vi vet är att ingen bus eller godis fråga kom och därmed "bara" vanlig vandalism.
Annars hade det varit halloween-vandalism
Och innan TS kommer och korrigerar eventuella fel, så är detta fakta.
Men vet sedan innan att du försöker kalla fakta svammel, är ju inte första gången precis
EpicF skrev 2025-11-05 20:58:29 följande:
Så länge inte du var där så har du inte rätt 😂
TS var