Inlägg från: EpicF |Visa alla inlägg
  • EpicF

Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!

klyban skrev 2025-11-07 09:39:51 följande:

Du får ta och svara på dina egna påståenden, för jag går inte på den diskussionstekniken och när du försöker lägga orden i munnen på mig.

Du menar att ts vet om frågan ställdes. Ts sov när det inträffade. Du anklagar ts indirekt för att ha äggat sitt egna hus, eftersom h*n enligt dig kan ändra parametrarna från en antagelse till fakta. 

Det är lite magstarkt att anklagar ts för det. Men när det gäller dig så är det inte ovanligt. 

Och som du försökt väldigt många ggr i tråden och för även du vet med tillgänglig fakta att det inte ens är säkert det skedde på halloween, endast att det upptäcktes då.

Jag har aldrig påstått ATT det skedde på Halloween. Jag har däremot skrivit att det KAN ha hänt på Halloween om det hände efter midnatt, natt till fredag. 

De enda som vet med säkert när de hände är förövarna. Vi andra kan vara göra en antagelse. 

Är det vekslingen så svårt för dig att förstå?!

Vi vet också att det inte var ett halloween bus och då TS inte nämnde hen hade fått frågan ens, och utlämna så fundamental information känns inte som TS skulle göra.
    Det är då vi vet att det "bara" var vandalism och inte halloween vandalism.

Nej, vi vet inte om det var tänkt som Halloween-bus eller inte. Det vet enbart förövarna. 

Du vet, folk kan göra Halloween-bus utan att fråga. Det är ute "förbjudet" att utföra Halloween-bus utan att fråga "Bus eller Godis". Finns tyvärr många som gör det ändå. 

Vad förövarna hade för intention (förklaring på ordet står i ett inlägg högre upp) vet enbart förövarna (även förklaring på det ordet står i ett inlägg högre upp).

Så länge inte DU var en av förövarna så vet inte du något. 

Och finns inget du kan säga som ändrar detta.

Finns rätt mycket faktiskt. Så länge ingen av oss var där så är det enbart en antagelse för oss vad det var. 

Ingen av oss vet sanningen. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-07 11:54:45 följande:

Det var inget bus eller godis och pga frågan aldrig ställdes.

Så du var där. 

Varför gjorde du det?

Känns lite märkligt att en vuxen man äggar en annans hus.... 

Du är den enda som anklagar TS, och du har inget tolkningsföreträde över mig och påstå detta.
    Men för all del, upprepa samma fel om och om igen och om något endast du sagt, det är alltid lika roligt när du försöker den.
    Jag konstaterar det "bara" var vandalism och ingen halloween bus vandalism.

Nej, jag anklagar inte ts. Det är inte jag som skriver att den enda som  säga mer om vad som hände är ts. Det är DU som säker det. Men du verkar ha glömt att ts sov och  vet precis lika lite som alla oss andra.... 

Du antar att det vara var vandalism och inget Halloween-bus. Precis som vi andra också antar detta. Men vad som är korrekt vet inte du, inte jag och inte ts. Det vet endast förövarna, de som utförde det hela. Vilket tydligen är DU, eftersom du säger med säkerhet att ingen fråga ställdes och att det inte var ett Halloween-bus.

Varför gjorde du vandalismen? Vad fick du ut av det?

Det var inget bus eller godis och pga frågan aldrig ställdes.

Du är den enda som anklagar TS, och du har inget tolkningsföreträde över mig och påstå detta.
    Men för all del, upprepa samma fel om och om igen och om något endast du sagt, det är alltid lika roligt när du försöker den.
    Jag konstaterar det "bara" var vandalism och ingen halloween bus vandalism.

Vem förövarna är, det är rätt ointressant(Förutom för TS möjligtvis.), och varför, jo, för handlingen ändras inte om vi har vetenskap om vem de är eller inte, är ju vandalism oavsett vilket det är av halloween eller inte :whoco5:

Vandalismen/skadegörelse är det. Men det har heller aldrig varit något fråga om att det inte skulle vara vandalism/skadegörelse 😂

Frågan är hur DU med säkert kan veta att detta inte var tänkt som ett Halloween-bus? Indirekt berättar DU att DU var en av förövarna. Så igen, VARFÖR UTFÖRDE DU SKADEGÖRELSE? 
    VAD VAR INTENTIONEN MED SKADEGÖRELSEN?
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-07 13:22:28 följande:

Så du tror lägga orden i munnen på mig skulle funka igen, ja, desperationen har ingen ände för dig.

Nej, jag lägger inga ord i munnen på dig. Det behövs inte, du gör det så bra själv. 
    klyban skrev 2025-11-07 13:22:28 följande:

Så du tror lägga orden i munnen på mig skulle funka igen, ja, desperationen har ingen ände för dig.

SÅ du menar det inte var "bara" vandalism eller halloween vandalism?
    Komiskt, för det är garanterat en av dessa två vandalismer.

Jag har skrivit rätt många gånger att det är vandalism, dvs skadegörelse,  som är ett brott.
    Om iintentionen däremot var ett Halloween-bus eller inte det vet vi inte, eftersom vi inte var. Vi vet int heller exakt när det inträffade. Detta är heller inget ts vet, eftersom h*n sov. 

Halloween-vandalism? 
    Nej, det är vandalism eller skadegörelse. Vad man nu väljer att kalla det. 

Men vad som var intentionen med skadegörelsen vet vi inte. Endast förövarna vet om de menade det som ett Halloween-bus eller inte. 

Vill du jag ska förklara igen, eller tror du att du kan förstå vad som står? Eller kan du kanske be någon kollega, din sambo eller någon annan att läsa och förklara för dig? 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-07 14:05:24 följande:
    Potato potato :whoco5: 

Ja, antingen var det "bara" vandalism, eller så var det halloween bus vandalism 
    Ts ts råkade ut för var vandalism i form av skadegörelse. Inget annat. Det var ett brott.  

Men om intentionen till förövarna var Halloweenbus det vet vi inte. Dvs vi vet inte om förövarna menade att det var ett Halloween bus. 

Men detta är något du aldrig kommer att förstå. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-07 14:05:24 följande:
    Potato potato :whoco5: 

Ja, antingen var det "bara" vandalism, eller så var det halloween bus vandalism 
    Och nej, det är inte Potato potato eftersom bus och vandalism inte är samma. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-08 11:26:02 följande:

Ser rätt komiskt ut när du försöker inbilla dig ett argument i vandalism inte är samma som skadegörelse.

Vet du vad argumentet är?????
    För jag kan byta ord och ändrar precis ingenting för dig.

Vad pratar du om?
    Ts råkade ut för vandalism i form av skadegörelse och inget annat. 

Argument? Ja, jag vet vad argument är och jag skreb aldrig något om det. Läs vad jag skrev istället. 
    klyban skrev 2025-11-08 11:26:02 följande:

För vi vet redan att det existerar ingen information om frågan är ställd för bus eller godis, då är det "bara" skadegörelse och inte halloween bus skadegörelse Solig 

halloween "bus" skadegörelse och "bara" skadegörelse, ja, det är skadegörelse :whoco5:

Så det vet du? Du var alltså där, eftersom du inte kan veta annars. 

Varför stoppade du inte skadegörelse?

Eller ännu värre, varför inte helvete äggade du ts hus? 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-08 13:35:05 följande:
    Det berättar ett troligt scenario och två, kan aldrig tänka mig TS skulle ha missat en sådan vital information.
    Anonym (CptSolo) skrev 2025-11-08 13:23:49 följande:
    Det här inlägget är mycket svårt att förstå. "Och halloween bus och frågan bus eller godis?" Denna mening saknar en korrekt uppbyggnad där predikatet är otydligt. Handlar det om ett halloween bus eller om en fråga?

Likaså är det otydligt vad det är som inte existerar. Kan du utveckla detta?

Om du skrev meningar med normala formuleringar skulle dina inlägg bli mycket mer lättlästa. Ett tips i all välmening.

Har du missat helt att ts sov?? 🤔🤔
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-08 17:55:31 följande:

Potato potato igen.
    Enda alternativen är halloween bus skadegörelse eller "bara" skadegörelse.

Nej, enda alternativet är SKADEGÖRELSE. Det är inget annat än skadegörelsen. 

Om skadegörelse hände på Halloween innebör fortfarande att det är en skadegörelse, även om förövarna kan ha tänkt det som ett Halloween-bus. 

Men fakta är att det är och förblir en skadegörelse. 
    klyban skrev 2025-11-08 17:55:31 följande:

Eller är vi tillbaka till det ska heta vandalism igen?

Vandalism är skadegörelse. Du vet, dessa två ord betyder samma sak nämligen förstörelse av egendom i ts fall. 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-08 19:52:00 följande:

Och det kvarstår fakta att två ägg är liten vandalism, tjugo ägg är en stor vandalism.

Eller är vi tillbaka till skadegörelse igen Solig

Oavsett mängder ägg så är det vandalism, i form av skadegörelse. Finns inget "liten vandalism" eller s"stor vandalism". 
  • EpicF
    klyban skrev 2025-11-08 20:04:39 följande:

Dock kvarstår det jag svarade på innan är korrekt.
    Och det är skillnad på skadegörelse med två ägg och tjugo.
    Som betyder lite arbete och en massa arbete att få bort.

I lagens mening är det inte skillnad eftersom båda definieras som skadegörelse, vilket är ett brott. 
Svar på tråden Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!