Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!
Du får ta och svara på dina egna påståenden, för jag går inte på den diskussionstekniken och när du försöker lägga orden i munnen på mig.
Det är lite magstarkt att anklagar ts för det. Men när det gäller dig så är det inte ovanligt.
Och som du försökt väldigt många ggr i tråden och för även du vet med tillgänglig fakta att det inte ens är säkert det skedde på halloween, endast att det upptäcktes då.
Jag har aldrig påstått ATT det skedde på Halloween. Jag har däremot skrivit att det KAN ha hänt på Halloween om det hände efter midnatt, natt till fredag.
De enda som vet med säkert när de hände är förövarna. Vi andra kan vara göra en antagelse.
Är det vekslingen så svårt för dig att förstå?!
Vi vet också att det inte var ett halloween bus och då TS inte nämnde hen hade fått frågan ens, och utlämna så fundamental information känns inte som TS skulle göra.
Det är då vi vet att det "bara" var vandalism och inte halloween vandalism.
Nej, vi vet inte om det var tänkt som Halloween-bus eller inte. Det vet enbart förövarna.
Du vet, folk kan göra Halloween-bus utan att fråga. Det är ute "förbjudet" att utföra Halloween-bus utan att fråga "Bus eller Godis". Finns tyvärr många som gör det ändå.
Vad förövarna hade för intention (förklaring på ordet står i ett inlägg högre upp) vet enbart förövarna (även förklaring på det ordet står i ett inlägg högre upp).
Så länge inte DU var en av förövarna så vet inte du något.
Och finns inget du kan säga som ändrar detta.
Finns rätt mycket faktiskt. Så länge ingen av oss var där så är det enbart en antagelse för oss vad det var.
Ingen av oss vet sanningen.