Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Ska jag ragga på Svenska tjejer?

Tja

Jag tänkte ragga på tjejer men tänkte att undvika att ragga på Svenska tjejer, tycker att Svenska tjejer är dryga och otacksamma. 

Jag tänkte ragga på Tyska tjejer när jag drar till Tyskland istället och förmodligen skaffa mig en Tysk tjej. 

Håller ni med om att Svenska tjejer är otacksamma och dryga?

• Svar på tråden Ska jag ragga på Svenska tjejer?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (:D) skrev 2025-10-31 21:40:44 följande:

Ts, hur går det egentligen med allt ditt raggande? Eftersom du startar nya trådar hela tiden antar jag att det inte går något vidare...

Vem raggar på Svenska tjejer ens.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tumvantesson) skrev 2025-11-01 00:03:15 följande:
    Varför inte? Tyskor brukar vara riktigt trevliga. Men börja artigt. Annars kammar du noll.
    Tyska tjejer är bättre på alla sätt, artiga och snyggare än Svenska. Dessutom lyckligare.
  • Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-11-01 00:33:13 följande:

Nej, det håller jag inte med om. Jag ska ge dig ett litet lifehack - Vilket bemötande du får av en person har en tendens att hänga ihop med hur du har bemött dem. Så om du ofta blir bemött med dryg attityd hittar du antagligen den mest sannolika förklaringen i närmsta spegel. Och var glad för det....för du kan inte ändra på andra människor. Den enda du KAN ändra på är dig själv.

Yeah right 

Hur många tjejer har du raggat på?

I Tyskland får jag riktigt snygga tjejer, i Sverige är de dryga och otacksamma oavsett hur trevlig jag är.
  • Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-11-01 00:43:43 följande:

Personligen raggar jag inte över huvud taget. Jag bemöter alla människor oavsett kön och ålder med hyfs, trevlighet och respekt. För det mesta får man samma tillbaka.

Skulle gissa att om jag gick inte med inställningen att jag ska "ragga" så fort jag pratar med en kvinna hade antagligen (fullt begripligt) den procentuella andelen trevliga bemötande jag fick tillbaka sjunka.

Jag skulle tro att de flesta människor vill bli betraktade och bemötta just som människor snarare än föremålet för någons jakt på en relation eller sex eller vad det nu är du hoppas på genom att ragga.

Jag förstår att du aldrig raggat men har med erfarenhet än någon som raggat på över 4000 brudar
  • Anonym (Anonym)
    Sceffli skrev 2025-11-01 10:10:04 följande:

Du låter själv ganska dryg. Svenska killar brukar aldrig vara det, utan tvärtom väldigt trevliga och respektfulla. Så där sticker du ut lite.
    /Svensk tjej (dryg)

Jag låter dryg för att jag ställde en fråga?

Svenska tjejer ska man undvika om man vill ha långvarigt relation.
  • Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-11-01 11:34:43 följande:
    Ändå är det många i det här landet som lyckas med den bedriften...vi måste ju vara helt otroliga människor då ju om det nu är så omöjligt som du vill ha det till.....ELLER kanske det är så att den gemensamma nämnaren och orsaken är du? Vilket är mest sannolikt tycker du....att det beror på dig eller ALLA svenska kvinnor?
    Tja Jimmy,

Du skriver visst mer än du tänker. 

Se min tråd som ditt livs största råd. Ta till dig och gör inte samma misstag som jag gjort, att jag snackat med Svenska tjejer. Det finns riktigt snygga och trevliga tjejer där ute,.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tumvantesson) skrev 2025-11-02 19:39:39 följande:
    Det har du rätt i. Vill man ha en långvarig och hållbar relation där tjejen inser att man är två i en relation och att allt inte handlar om henne ska man undvika svenska tjejer. 
    Exakt.

Svenska tjejer är dessutom kalla, det finns inget inbjudande med dem. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (:D) skrev 2025-11-02 18:13:21 följande:
    Att säga "hej" till en tjej är inte att ragga... för jag antar att det är så långt du kommer.
    Är du snygg då? Hur gammal är du?
  • Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-11-02 20:30:51 följande:
    Funkar alldeles utmärkt att ha en långvarig hållbar relation präglad av ömsesidighet med en svenska tjej. Som man sår får man skörda.
    Tja Jimmy igen. 

Kul för dig att du intalar dig att det går bra. 

Tänk vilka snygga och varma tjejer du går miste om.
  • Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-11-02 21:49:45 följande:
    Jag går inte miste om någonting. Jag har redan den bästa tänkbara.
    Jo tjena. 

När du sen ändrar dig och inser ditt fel så kan du tänka på att jag en gång var inloggad på Familjeliv och tog dig nästan på allvar.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (A) skrev 2025-11-02 21:40:24 följande:
    Personen är nog inte intresserad. 
    Shiiit, är det sant?

Kan du lösa denna:

MEN_A

Vilken bokstav saknas?
  • Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-11-02 22:08:05 följande:
    😄 lovar att du ska vara den förste jag berättar för om jag skulle ha fel - men du....håll inte andan i väntan.
    Oroa dig inte. Jag väntar på att ha rätt ytterligare
Svar på tråden Ska jag ragga på Svenska tjejer?