• Anonym (Anonym)

Ska jag ragga på Svenska tjejer?

Tja

Jag tänkte ragga på tjejer men tänkte att undvika att ragga på Svenska tjejer, tycker att Svenska tjejer är dryga och otacksamma. 

Jag tänkte ragga på Tyska tjejer när jag drar till Tyskland istället och förmodligen skaffa mig en Tysk tjej. 

Håller ni med om att Svenska tjejer är otacksamma och dryga?

• Svar på tråden Ska jag ragga på Svenska tjejer?
  • Jimmy75
    Anonym (Wtf) skrev 2025-11-01 10:46:32 följande:

Har du inte åkt än?? 

Du vet det är det ack så vanliga dilemmat med mycket snack och lite verkstad.

Likt den gamla reklamfilmen för knäckebröd kanske den där knäckehäxan skulle sluta jiddra och börja trolla istället (vilket iofs nog är just det han gör).

• Raggartjejen
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-01 00:00:41 följande:
    Vem raggar på Svenska tjejer ens.
    Många män!
  • Core

Kul att du delar med dig- jag ska skriva det i min lilla lila bok där jag skriver ned oerhört viktiga saker. 

Sätter du resonerar onyanserat på signalerar att du kanske inte är den skarpaste kniven i lådan om man säger så.

Bara frågeställningen är rätt efterbliven, vadå svenska tjejer? Du pratar om drygt fem miljoner människor, och ställer helt enkelt frågan om vi tycker att dom är dryga? 😂

• Anonym (Oj)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-31 21:29:59 följande:
    Ska jag ragga på Svenska tjejer?

Tja

Jag tänkte ragga på tjejer men tänkte att undvika att ragga på Svenska tjejer, tycker att Svenska tjejer är dryga och otacksamma. 

Jag tänkte ragga på Tyska tjejer när jag drar till Tyskland istället och förmodligen skaffa mig en Tysk tjej. 

Håller ni med om att Svenska tjejer är otacksamma och dryga?

Nej du ska inte ragga på svenska tjejer.

Är nog bra att du åker till Tyskland och raggar där. 

Låter som att du har lite problem med att "ragga" så kanske allra klokast att åka till ett land där du knte kan språket ? Blir svårare att göra bort sig totalt då. Tjejerna fattar inte vad du säger liksom. Någorlunda land där engelskan är dålig också så du inte kan prata med någon. 
  • Anonym (Anonym)
    Sceffli skrev 2025-11-01 10:10:04 följande:

Du låter själv ganska dryg. Svenska killar brukar aldrig vara det, utan tvärtom väldigt trevliga och respektfulla. Så där sticker du ut lite.
    /Svensk tjej (dryg)

Jag låter dryg för att jag ställde en fråga?

Svenska tjejer ska man undvika om man vill ha långvarigt relation.
  • Jimmy75
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-01 11:26:35 följande:

Ändå är det många i det här landet som lyckas med den bedriften...vi måste ju vara helt otroliga människor då ju om det nu är så omöjligt som du vill ha det till.....ELLER kanske det är så att den gemensamma nämnaren och orsaken är du? Vilket är mest sannolikt tycker du....att det beror på dig eller ALLA svenska kvinnor?
  • Core
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-01 11:26:35 följande:

Varenda jävel jag känner är i en långvarig relation, förutom en mindre andel då som har varit det men separerat. Och nån enstaka incel som ligger kvar som vän på Facebook sedan urminnes tider

Om nästan alla lyckas med det, men inte du, tror du då med handen på hjärtat att det är hos den kvinnliga befolkningen problemet ligger?
  • Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-11-01 11:34:43 följande:
    Ändå är det många i det här landet som lyckas med den bedriften...vi måste ju vara helt otroliga människor då ju om det nu är så omöjligt som du vill ha det till.....ELLER kanske det är så att den gemensamma nämnaren och orsaken är du? Vilket är mest sannolikt tycker du....att det beror på dig eller ALLA svenska kvinnor?
    Tja Jimmy,

Du skriver visst mer än du tänker. 

Se min tråd som ditt livs största råd. Ta till dig och gör inte samma misstag som jag gjort, att jag snackat med Svenska tjejer. Det finns riktigt snygga och trevliga tjejer där ute,.
  • Jimmy75
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-01 11:43:36 följande:
    Tja Jimmy,

Du skriver visst mer än du tänker. 

Se min tråd som ditt livs största råd. Ta till dig och gör inte samma misstag som jag gjort, att jag snackat med Svenska tjejer. Det finns riktigt snygga och trevliga tjejer där ute,.
    Nja, jag är oerhört nöjd med den kvinnan jag är tillsammans med, som utöver att vara svensk är fantastisk på alla sätt och vis.
  • Anonym (Pruttprutt)

Tror du att tyska tjejer är mer öppna för att bli raggade på på bibblan eller matbutiken av en kille som är påverkad av ecstasy?

Svar på tråden Ska jag ragga på Svenska tjejer?