• Anonym (Anonym)

Ska jag ragga på Svenska tjejer?

Tja

Jag tänkte ragga på tjejer men tänkte att undvika att ragga på Svenska tjejer, tycker att Svenska tjejer är dryga och otacksamma. 

Jag tänkte ragga på Tyska tjejer när jag drar till Tyskland istället och förmodligen skaffa mig en Tysk tjej. 

Håller ni med om att Svenska tjejer är otacksamma och dryga?

• Svar på tråden Ska jag ragga på Svenska tjejer?
  • Anonym (Abc)
    Anonym (Patrik) skrev 2025-11-01 10:16:17 följande:
    Men, man är väl inte sämre som kvinna. Bara för att man inte är i relation heller? Alla vill ju inte ha relation. Då undrar jag lite hur du faktiskt ser på kvinnor rent allmänt?

Jag har kvinnliga vänner födda runt 80, några är frivilligt singlar. Några har slutat dejta män helt för att det inte finns något romantiskt intresse kvar.  Fu verkar utgå ifrån att alla som är singlar söker, det gör dom inte kan jag tala om

Dom yngre har slutat intressera sig för sex i större utsträckning, så det kanske förklarar varför.

Till TS, jag får önska dig en trevlig resa till Tyskland.  Och för den starka insatsen du gör för svenska kvinnor. Det är en stor uppoffring.
    Vad pratar du om? Hur läste du in att jag tycker man är sämre som kvinna i det jag skrev? Jag skriver ju totalt tvärtom.
  • Anonym (A)
    Anonym (Pruttprutt) skrev 2025-11-01 12:04:53 följande:

Tror du att tyska tjejer är mer öppna för att bli raggade på på bibblan eller matbutiken av en kille som är påverkad av ecstasy?

Tror inte det.
  • Anonym (Dingdong)

Håller med, 100% av alla oss svenska tjejer är dryga och otacksamma. Åk tlll Tyskland, där är bara 7% av kvinnorna dryga och otacksamma, och de har alla skandinaviska gener. 

• Anonym (Pruttprutt)
    Anonym (A) skrev 2025-11-01 14:11:48 följande:
    Tror inte det.
    Inte jag heller. Anledningen till att tjejer ts raggar på är "dryga" kan nog bero på att ts tycker det är en bra raggningsteknik att gå fram till random tjejer samtidigt som han är drogpåverkad...
  • Jimmy75
    Anonym (Pruttprutt) skrev 2025-11-01 16:34:27 följande:
    Inte jag heller. Anledningen till att tjejer ts raggar på är "dryga" kan nog bero på att ts tycker det är en bra raggningsteknik att gå fram till random tjejer samtidigt som han är drogpåverkad...
    Nåja! Han har ju iallafall ändå kunnat räkna ihop och föra statistik på att det är 4000 😂
  • Anonym (Pruttprutt)
    Jimmy75 skrev 2025-11-01 16:42:10 följande:
    Nåja! Han har ju iallafall ändå kunnat räkna ihop och föra statistik på att det är 4000 😂
    Att bli dissad av 4000 tjejer är inte den flex ts tror att det är... 🙃
  • Överste Senap
    Anonym (Dingdong) skrev 2025-11-01 14:22:11 följande:

Håller med, 100% av alla oss svenska tjejer är dryga och otacksamma. Åk tlll Tyskland, där är bara 7% av kvinnorna dryga och otacksamma, och de har alla skandinaviska gener. 

Vad skulle svenska tjejer vara tacksamma för? Att en tölp raggar på dem? Annat?

Du får gärna ge underlag för dina procentsatser.
  • Anonym (Wtf)

Jag raggar på svenska tjejer. Ibland lyckas jag, ibland inte. Alla relationer jag haft har varit med svenska kvinnor. Och det kommer jag fortsätta att leta efter.

• Anonym (A)
    Överste Senap skrev 2025-11-01 19:42:15 följande:
    Vad skulle svenska tjejer vara tacksamma för? Att en tölp raggar på dem? Annat?

Du får gärna ge underlag för dina procentsatser.
    Det lär inte hända gissar jag. För dom existerar inte.
Svar på tråden Ska jag ragga på Svenska tjejer?