Meddelande borttaget
Inlägg från: Trent
|
-
-
Berätta gärna vad som var elakt.Anonym (d) skrev 2025-11-01 17:46:09 följande:Är du alltid elak? -
Jag har inte startat en tråd där jag lovat att svara på frågor. Inte du heller. Det var därför jag bad dig trevligt.Anonym (d) skrev 2025-11-01 18:57:11 följande:Nej svara om du alltid är elak först. Lika icke relevant som att hävda att TS är lat. -
Så du tycker det är negativt att vara lat? Varför då?Anonym (d) skrev 2025-11-01 19:23:42 följande:Ja men elakheter är fortfarande inte rimligt eller ok. ARFID är ingen lathet så ska TS anklagas för att vara lat får man faktiskt motivera det. -
Det behövs inte.Anonym (d) skrev 2025-11-01 22:23:42 följande:TS har väl bättre saker för sig en lördagskväll än att skyndsamt svara på mestadels idiotiska frågor av folk som enbart försöker driva med hen. -
Jag tror inte ts är lat. När har jag sagt det?Anonym (d) skrev 2025-11-01 22:22:26 följande:Haha. Så varför tror du TS är lat? TS verkar jobba ordentligt med sina problem på ett sätt många inte gör. Som... -
Meddelande borttaget -
Hahaha! Det är fortfarande ingen som frågat det.Anonym (d) skrev 2025-11-02 09:32:12 följande:Jag bryr mig om dig lika mycket som du bryr dig om mig. Gulligt att du vill poängtera detta! Bryr mig dock om personer som har svårigheter som ARFID och behöver hantera idioter varje dag för något de inte själva valt.
Du kan inte ens förklara varför du anser TS är lat. Är inte detta höjden av lathet...
-
Meddelande borttaget