Inlägg från: Tecum |Visa alla inlägg
  • Tecum

Gift vid första ögenkastet säsong 13 (vinter)

Det går knackigt för alla paren, inget känns riktigt kompatibelt. De är märkligt avvaktande och tycks ha stora tillitsproblem. Eller är de väldigt kräsna, svårt att säga för en utomstående. Bögparet och Malin/Jimmy kan lägga ner direkt, det är bara plågsamt att se dem kämpa. Hanna gömmer sig bakom systerdottern, en relation som känns nästan osund. Om hon inte vågar sätta sin man som nummer ett kommer hon att få det svårt i alla kommande kärleksrelationer. Jag trodde på Yury och Patrik, men tydligen känner han inte någon attraktion.

• Tecum
    Xenia skrev 2025-11-08 01:53:45 följande:

När det gäller Hanna och Abtin så verkade det först som Hanna hade med sig en egen liten dotter men det var hennes systerdotter. Hon var för mycket med henne tyckte jag, nu gällde det först att lära känna sin man under dessa veckor.

Men sedan verkar de också ha tillitsproblem och Hanna hade något tidigare traumatiskt förhållande som spökade.

Men att alla har problem med tillit och kommunikation, det är väl väntat. Annars skulle de skaffat sig partner på egen hand ocn inte behövt GVFÖ och deras psykologer och sexologer.

Jag tänker likadant, varför är så snygga och sociala personer singlar? Men i år verkar de knepigare än vanligt...
  • Tecum

Vad tycker ni om övningarna, man hade återuppliva Gollum och gjort honom till terapeut... Totalt misslyckat och de vanliga terapeuter verkar ha abdikerat då fallen är för svåra i år.

Svar på tråden Gift vid första ögenkastet säsong 13 (vinter)