• Anonym (Köpavideoklipp)

Sambo kontaktar andra

Vad skulle ni tycka om ni upptäckte att er sambo har skrivit till en annan tjej som håller på med sex på nätet och har önskat specifika videoklipp av henne och ska betala en summa?
    Detta hände för 10 månader ungefär och han lovade att inte göra det igen,  nu är jag gravid i v 18 och upptäckte samma igen. 
    Som jag känner är det "värre" än att porrsurfa vanligt, eftersom han skrivit med en specifik och dessutom tänkt betala för videoklippen.
    Överdriver jag i hur jag känner?  Borde man inte begränsa sin sambo i sånt så länge den inte är otrogen på riktigt irl? Eller hur ska man göra...

• Svar på tråden Sambo kontaktar andra
  • Lynx123

Varför väljer du att skaffa barn med en sådan person? Det är ju asäckligt! 

• Anonym (Be)
    Anonym (Slentrian) skrev 2025-11-08 11:44:41 följande:
    Jag kan förstå att du upplever det som ett svek. Men sedan internet dök upp så har folks behov ändrats radikalt utifrån vad som erbjuds och som gemene man inte var medveten om att det fanns, och en nyfikenhet blommar upp medans man sitter där vid skärmen. inte så att jag försvarar honom men av egen erfarenhet så vet jag att det är lätt att halka in på vägar man inte trodde existerade - utan att det för den skull leder till otrohet, bara sexuella och erotiska förströelser...
    Vet att jag kommer få bannor för detta av er politiskt korrekta därute.
    Han har ju gjort transaktioner med denna kvinna, det är inget man bara halkar in på.

På t.ex. Darknet finns det många möjligheter som man verkligen aldrig har tänkt på. Men det betyder inte att man gör transaktioner där.

TS bör prata med killen och visa hur illa det är. För de flesta skulle uppfatta det han gjort som att använda någon sexuellt med pengar som utbyte. Och det finns ju ett ord för det. 
  • Just Precis

Problematiskt att han gjorde det första gången och definitivt ett svek att han gjorde om det när han lovat dig att inte göra det. Hade sabbat min tillit och jag hade nog bara kunnat få tillbaka förtroendet om han verkligen visade att han fattar hur skruvat det är och självmant började gå i terapi eller något. Men sånt gör väl män typ aldrig.

• Anonym (Köpavideoklipp)
    Kobbe22 skrev 2025-11-08 16:12:51 följande:

Får han inte  sex av dig? Alla har  ju olika behov

Jo om du läser mina svar så har jag svarat att jag väldigt sällan nekar sex och många gånger är det jag som tar insiativ.
  • molly50
    Kobbe22 skrev 2025-11-08 16:12:51 följande:

Får han inte  sex av dig? Alla har  ju olika behov

TS skriver att hon aldrig nekar honom sex och att hon även tar initiativ. Så problemet ligger inte där.
    Om han sen anser det vara otillräckligt så får han väl prata med TS om det istället för att betala en annan kvinna för att få sexvideor.
  • elmadumle

Han köper en annan kvinna? definitivt otrohet även fast det "bara" är på internet. Han bidrar till sexhandel.  Aldrig jag skulle acceptera det. 

• Anonym (Män ja..)

Detta eviga runkande. Suck...

• Anonym (A)
    elmadumle skrev 2025-11-08 21:03:37 följande:

Han köper en annan kvinna? definitivt otrohet även fast det "bara" är på internet. Han bidrar till sexhandel.  Aldrig jag skulle acceptera det. 

Håller med.
  • Anonym (Män ja..)
    elmadumle skrev 2025-11-08 21:03:37 följande:

Digital otrohet. En sak om han runkar till vanliga sidor, men att betala en slant för att få se ngt extra är ett övertramp.
  • Anonym (of)
    Anonym skrev 2025-11-08 10:38:44 följande:
    Ursäkta en okunnig, men är alltså Onlyfans olagligt?
    OF är inte olagligt. Att köpa skräddarsytt material är däremot olagligt. Ifall materialet redan är inspelat, är det lika lagligt som all annan porr. Vad jag kan förstå, finns inga juridiska hinder att sälja skräddarsytt material till personer i andra länder och iofs inte heller olagligt att sälja inom Sverige, det är köparen som begår brott eftersom det jämställs med sexköp (vilket det ju är). Hur OF hanterar situationen vet jag inte. Logiskt skulle ju vara att inte alls godkänna svenska användare av tjänsten efter lagändringen.
  • Anonym (Frugan)

jag personligen äcklas av män som köper sex. Vilket är vad din sambo gjort. Dessutom sexchatta, och flera gånger. Bläää. Jag hade dragit. Dels skulle jag bli förbannad, äcklad och sen känna mig sviken och ledsen. Inte okej alls i min värld och jag skulle inte kunna fortsätta leva med en sån man. Nej. Hur ska du någonsin kunna lita på svinet? Han har ju ljugit dig rakt upp i ansiktet mer än en gång.

• Anonym (Fru1)
    Anonym (Köpavideoklipp) skrev 2025-11-08 10:20:37 följande:
    Sambo kontaktar andra

Vad skulle ni tycka om ni upptäckte att er sambo har skrivit till en annan tjej som håller på med sex på nätet och har önskat specifika videoklipp av henne och ska betala en summa?
    Detta hände för 10 månader ungefär och han lovade att inte göra det igen,  nu är jag gravid i v 18 och upptäckte samma igen. 
    Som jag känner är det "värre" än att porrsurfa vanligt, eftersom han skrivit med en specifik och dessutom tänkt betala för videoklippen.
    Överdriver jag i hur jag känner?  Borde man inte begränsa sin sambo i sånt så länge den inte är otrogen på riktigt irl? Eller hur ska man göra...

Jag skulle bli jätteledsen verkligen. För mig klassas det som otrohet. Jag blev väldigt ledsen när jag upptäckte att min man kollade på porr samt nakna kvinnor på reddit. kände mig så förråd och äcklad . 
  • Anonym (Ida)

Åh fy varför gör han så?! Det är absolut inte ok! Jag hade blivit vansinnig och äcklad!! Tycker han det är ok att du gjort så?! Fråga det. Det är ett svek. Riktigt taskigt mot sin livspartner och dessutom när du är gravid och han lovat att inte göra det igen! Går tyvärr inte att lita på honom! Att du valde skaffa barn med honom är mig en fråga. Men nu har du gjort det så se till att han skärper sig!!

• Anonym (Mama33)

Hade gjort abort och lämnat honom. Snälla rädda dig själv medans du kan. Han har ingen respekt för dig och dessutom har du ett barn påväg. Tänk dig när du hittar sms från älskarinnan när ditt barn har kommit. Usch. Ni svenska tjejer tolererar FÖR mycket och är för snälla. Min man hade åkt ut med huvudet före redan första gången, han hade inte fått en andra chans att göra det. LÄMNA! du kommer blicka tillbaka och ångra att du inte gjorde det. 

• Faile
    Anonym (Slentrian) skrev 2025-11-08 11:44:41 följande:
    Jag kan förstå att du upplever det som ett svek. Men sedan internet dök upp så har folks behov ändrats radikalt utifrån vad som erbjuds och som gemene man inte var medveten om att det fanns, och en nyfikenhet blommar upp medans man sitter där vid skärmen. inte så att jag försvarar honom men av egen erfarenhet så vet jag att det är lätt att halka in på vägar man inte trodde existerade - utan att det för den skull leder till otrohet, bara sexuella och erotiska förströelser...
    Vet att jag kommer få bannor för detta av er politiskt korrekta därute.
    Jag är mer nyfiken om du hade tyckte det var ok från din partner? Att man gör så, att man kanske fortsätter göra så? Att man har en orsak och att den orsaken kanske dyker upp någon igen och din partner då gör samma sak igen? 
    Sluta jiddra, börja trolla!
Svar på tråden Sambo kontaktar andra