Han vill inte hjälpa mig
Och nej, det stod inte där.
Du har inte en enda gång påvisat en halmgubbe jag gett, jag påvisat flera bara de senaste dagarna som du ger.
För det är intressant att du inbillar dig vi vet om att skadegörelse är ett brott, sen ville du inte heller berätta vad argumentet var med något som alla vet.
Den diskussionstekniken går jag inte på denna gång heller, för den är så medioker.
Situationen var inte så allvarlig, man undrar hur det är med intellektet och inte förstå den enkla.
Min fråga/undran var varför i helvete ts skulle vara mindre irriterad på sin man?
Att situationen inte var allvarlig påverkar inte hennes irritation. Så hur tänker du där?
Nä, jag tror inte heller att hennes partner gjorde skadegörelse på hennes kropp och orsakande smärtan.
Gör du?
Hon kunde ha blivit liggande med en brusten blindtarm på vägen.
Du vill bara vara elak för njutnings skull, det finns ett ord för sådant.
Inte riktigt det jag säger, men väl berättar det att det som skrevs först var mer dramatiskt med smärtan i det ursprungliga.
Sen fick vi en förtydliga och den berättar inte att det var bra, men inte så illa som jag först tolkade det som.
Inte heller säger jag att hon inte alls ska känna irritation eller känna sig obekväm med hans vägran.
Utan kanske bara lite mindre.