Inlägg från: Dardi007skane |Visa alla inlägg
  • Dardi007skane

Lämnad och dumpad

vad bra att du stack därifrån. Han kommer ångra sig men hoppas du går inte tillbaka för din egen skull för det kommer aldrig blir bra med honom . 

• Dardi007skane
    Anonym (Sofie87) skrev 2025-11-13 02:20:29 följande:
    Tack. Jag fick verkligen ingen chans, han gav mig en hejdå kram? Varför ens en kram? Som att det skulle hjälpa När jag är totalt nedbruten. 
    förnedra inte dig själv ! Det är han som skulle få chans och inte du ! hans betende förtjänar noll respekt 
  • Dardi007skane
    Anonym (Gå vidare) skrev 2025-11-13 02:28:32 följande:

Inte ens när jag är så arg, upprörd och extremt trött på min sambo skulle jag göra så mot honom. För i slutändan så älskar jag honom och kan inte se ett liv utan honom. 

Min poäng: hitta en annan. Han verkar ostabil. Man vill vara med någon som står med en under vått och torrt. Förlåta varandra vid misstag och istället bygga en stabilare relation och ta lärdom av händelsen. 

Man kan vara ledsen, upprörd och besviken. Någon timme, dag, vecka eller rent av en månad beroende på vad det är. Är man genuint ledsen och den andra är redo att förlåta finns det en framtid. 

Men att beskylla sin partner för saker i vardagen på de sättet som inte ens är ditt fel är inte ok. Låter lite som du blivit utsatt för psykisk misshandel. Skulle inte förvåna mig om han vill ha dig tillbaka om ett litet tag. Då har han lyckats bryta ner dig lite så kommer du tillbaka till honom med sänkt huvud och ber om ursäkt. När det egentligen är han som ska göra det. 

Kanske även dåliga skuldkänslor för han gjort något (träffat någon annna?) så går det dåliga humöret ut på dig. Vill ha bort dig ett tag så han kan fumla runt med den andra tjejen en tag, sen när hon tröttnat eller han tröttnat så hör han av sig. Igen, se ovan så kommer du tillbaka med skuldkänslor och ber om ursäkt för något du aldrig gjort. Me men han beskyller dig, lättare så än att beskylla sig själv. 

Slutsats: gå inte tillbaka även om han vill. Ha lite ryggrad och värdera dig högre än att vara med en sån skitstövel. Säg att du inte accepterar att bli behandlad på de sättet han gjorde.  

Bra sagt !
Svar på tråden Lämnad och dumpad