Inlägg från: Anonym (Besviken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Besviken)

Ghostad

Jag har vart tillsammans med en tjej i två månader och allt var hur bra som helst.
    Vi pratade på lördagen vad vi skulle fira jul och hon skulle träffa mina föräldrar. 
    Pratade om resa nästa år och hade gjort upp planer.
    Hon sov över hos mig mellan lördagen till söndagen och allt var bra när hon åkte hem och jag får ett sms på kvällen där hon skriver att hon fick en dålig känsla och en är det tyst frå henne.
    Hon svarar inte när jag ringer utan bara trycker bort mig och hon svarar inte på sms.
    Låter henne vara, tänker att det är slut och en vecka senare  hör hon av sig på sms att hon vill träffas för att sen på kvällen skriver att hon inte hinner och sen är det tyst igen.
    Blir fan knäpp när man inte vet vad som händer eller vad man gjort för fel med tanke att allt var bra. 
    Har ni vart med om nått liknande??

• Svar på tråden Ghostad
  • Anonym (Besviken)
    Ezmeraldah skrev 2025-11-15 15:16:24 följande:

Hennes ex kanske har dykt upp och vill försöka igen. Med tanke på att hon ville ses efter en vecka men annars ångrade sig så låter det som om nån annan är inblandad. Eller har hon barn? I så fall var det kanske därför hon plötsligt "inte hann". 

Eller så fick hon panik över att ni pratade om att fira jul med dina föräldrar efter så kort tid. Var det hon eller du som var mest drivande i det samtalet? 

Vad skrev hon i sms:et om att hon fått en dålig känsla? Och vad skrev hon när hon ville ses? Förstår om du inte vill skriva ut det ordagrant men på ett ungefär?

Hennes ex har en ny familj så han finns inte med i bilden förutom med barnen.
    Vi har umgås med tillsammans med barnen också och dom tyckte om mi jättemycket och mitt barn tyckte om dom.
    Det har vart hon som har vart drivande om att vilja träffa min familj och även umgås med barnen. 
    Hon skrev på dagen att hon ville träffas och sen en kvart innan så skrev hon att hon inte hinner sen har jag inte hört nått.
    Svarar inte på sms eller telefon.
  • Anonym (Besviken)
    Anonym (Besviken) skrev 2025-11-15 15:50:37 följande:
    Hennes ex har en ny familj så han finns inte med i bilden förutom med barnen.
    Vi har umgås med tillsammans med barnen också och dom tyckte om mi jättemycket och mitt barn tyckte om dom.
    Det har vart hon som har vart drivande om att vilja träffa min familj och även umgås med barnen. 
    Hon skrev på dagen att hon ville träffas och sen en kvart innan så skrev hon att hon inte hinner sen har jag inte hört nått.
    Svarar inte på sms eller telefon.
    Jag finns inte med på några dating sidor, raderade allt när vi blev tillsammans. 
  • Anonym (Besviken)
    Anonym (M.) skrev 2025-11-15 19:43:33 följande:

Var det du som drev på om detta att ni skulle fira jul tillsammans (inte självklart att göra på en gång när man har var sina barnkullar), boka en resa tillsammans, träffa varandras föräldrar och sådant? I så fall kan det vara så att hon tyckte att du var för "på", att det gick för fort, att hon kände sig trängd. 

Eller så har hennes barn sagt att de inte tycker om dig, och i så fall gör hon rätt. 

Sedan tycker jag personligen att det är fult att ghosta, men en del människor är så, de orkar inte med obehagliga samtal och kanske bråk. 

Det var hon som var den drivande i det och även med att blanda in barnen i början. 
    Och barnen tyckte om mig jättemycket och dom har skickat meddelande efteråt och frågat om jag kommer snart igen.
    Hon kanske tyckte det gick för snabbt helt plötsligt men jag vet inte eftersom hon inte vill prata. 
  • Anonym (Besviken)
    Ezmeraldah skrev 2025-11-15 16:40:47 följande:
    Raderade du själva kontot eller bara appen?

Vad sa hon rent konkret om den dåliga känslan? "Tack går igår men nu har jag en dålig känsla"?
    Jag raderade hela kontot.
    Hon sa bara att hon fick fel känsla när vi träffades sist men kunde inte förklara riktigt varför.
  • Anonym (Besviken)

Nu hörde hon av sig igår och ville träffas igen för att sen ställa in det en kvart innan vi skulle träffas. 
    Försökte ringa henne och hon bara trycker bort mig och svarar inte på sms igen. 
    Jag orkar inte längre med det här upp och ner så nu blockade jag henne och hoppas hon inte hör av sig mer. 
    Tycker så synd om barnen som fortfarande hör av sig och vill att jag ska komma och man försöker förklara att det inte är så lätt just nu att komma över. 

• Anonym (Besviken)
    Anonym (Dåligkänsla) skrev 2025-11-21 12:14:17 följande:

Hon fick en dålig känsla angående dig? Då lär det vara något med dig som gör att hon egentligen inte vill ses. Vi kvinnor går mycket på magkänsla när vi träffar någon, och brukar märka om det är något som inte tilltalar oss med mannen ifråga eller om vi får "taskiga vibbar".

Tyvärr finns det få bra män idag, och även om du tror att du är en bra man, så fick hon känslan av att du kanske inte skulle vara så bra för henne.

Det köper jag helt och hållet.
    Alla passar inte med alla men då kan man sluta höra av sig och inte kontakta en efter en vecka och fråga om man vill ses igen för att sen ställa in igen. 
Svar på tråden Ghostad