Inlägg från: Ezmeraldah |Visa alla inlägg
  • Ezmeraldah

Ghostad

Hennes ex kanske har dykt upp och vill försöka igen. Med tanke på att hon ville ses efter en vecka men annars ångrade sig så låter det som om nån annan är inblandad. Eller har hon barn? I så fall var det kanske därför hon plötsligt "inte hann". 

Eller så fick hon panik över att ni pratade om att fira jul med dina föräldrar efter så kort tid. Var det hon eller du som var mest drivande i det samtalet? 

Vad skrev hon i sms:et om att hon fått en dålig känsla? Och vad skrev hon när hon ville ses? Förstår om du inte vill skriva ut det ordagrant men på ett ungefär?

• Ezmeraldah
    Core skrev 2025-11-15 11:09:08 följande:

Du har inte fått SMS av någon annan kvinna som hon kanta sett eller så?

Eller nåt hon sett på sociala medier. Eller om TS fortfarande finns kvar i nån dejtingapp? 

Men lite osannolikt att det skulle ha hänt samma dag som hon åkte hem kanske. Att det var samma dag hon skrev det där om dålig känsla tycker jag nog ändå tyder på att hon fick panik över att fira jul ihop och träffa föräldrar så snabbt. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Besviken) skrev 2025-11-15 15:51:41 följande:
    Jag finns inte med på några dating sidor, raderade allt när vi blev tillsammans. 
    Raderade du själva kontot eller bara appen?

Vad sa hon rent konkret om den dåliga känslan? "Tack går igår men nu har jag en dålig känsla"?
  • Ezmeraldah
    Anonym (Besviken) skrev 2025-11-16 14:18:31 följande:
    Jag raderade hela kontot.
    Hon sa bara att hon fick fel känsla när vi träffades sist men kunde inte förklara riktigt varför.
    Har du frågat om det hade med julplanerna att göra? 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Beror på) skrev 2025-11-19 10:53:29 följande:

Beror helt på hur relationen ser ut. Har man en seriös relation så tycker jag det krävs ett seriöst avslut. Har man inte det så förtjänar inte personen det. 

De träffar varandras barn regelbundet och planerade att fira jul med hans familj och resa ihop. Är det seriöst enligt dig? 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Aline) skrev 2025-11-21 12:45:27 följande:

En gång när jag var feg och väldigt ung ghostade jag två killar. 

Jag vågade inte tala om att en av de var riktigt äcklig att hångla med, det kändes som att hångla med en rå fisk. Aldrig varit med om det innan eller efter det.

Den andra hade hemskt dålig andedräkt. 

Jag betvivlar att någon av dem hade mått bättre av att veta sanningen. Om man kunnat göra om saker, hade jag talat om att jag bara inte var intresserad på det viset. 

Lät du dessa män umgås med dina barn? Planerade du resor och julfiranden med deras familjer samma dag som du ghostade? 
Svar på tråden Ghostad