• Pike6699

å vad kul

Hade ett KK förhållande i 40 års åldern med en kvinna som hade ett ganska vilt sex liv , en gång när vi pustade ut i hennes säng sa hon ordagrant " å vad kul det hade varit att jobba på bordell" . Brukar tänka på henne när vänster feministerna skriver att alla kvinnor som säljer sex gör det för att de är tvungna . Fler som har liknande erfarenhet ? 

• Svar på tråden å vad kul
  • Pike6699
    Fjäril kär skrev 2025-11-15 15:15:27 följande:

Du fattar verkligen inte att hon totalsågade dig med den kommentaren?  

Nej det fattade jag inte för vi hade sex flera gånger till . Vad hon ville ha sagt var att hon tyckte det var så kul att knulla så hon kunde tänka sej att ha det som yrke .
  • Pike6699

Ja det var ju tydligt att jag och övriga älskare inte räckte till , hon ville knulla oftare och mer gärna med flera karlar dagligen . Hade hon dessutom kunnat få betalt så hade hon gärna tagit emot det också .
     Jag gick vidare och skaffade fast förhållande , vad jag vet så fortsatte hon att roa sig och leva livet .

• Pike6699

Nej jag tror inte hon började sälja sex , inte vad jag vet men vi tappade kontakten .Jag tycker inte heller det låter så kul , kollar man de Danska bordellernas hemsidor så har de krav på att gästerna skall ha god hygien .

• Pike6699

Jag är också för jämställdhet men jag vill inte sänka mej till att kallas feminist .
     Nu hade hon ju sex med olika karlar , hade hon blivit mer eller mindre utnyttjad om hon tog betalt ?

Svar på tråden å vad kul