• Pike6699

å vad kul

Hade ett KK förhållande i 40 års åldern med en kvinna som hade ett ganska vilt sex liv , en gång när vi pustade ut i hennes säng sa hon ordagrant " å vad kul det hade varit att jobba på bordell" . Brukar tänka på henne när vänster feministerna skriver att alla kvinnor som säljer sex gör det för att de är tvungna . Fler som har liknande erfarenhet ? 

• Svar på tråden å vad kul
  • mattiasjjjj

Självklart, den ?glada h*ran? är ett klassiskt motiv. Eller kanske mer en klassisk manlig fantasi?

• Anonym (Ella)

Haha alltså förlåt men vilken konstig sak att säga när man just haft sex 😂😂

Jag tolkar det som att hon inte tyckte att du räckte till... Varför skulle man annars börja fantisera om en bordell efter ett samlag? Som om hon låg hela tiden och tänkte på kvinnorna på Moulin Rouge och hur mycket roligare de verkade ha, jämfört med vad hon själv hade 🤣

• Pike6699
    Fjäril kär skrev 2025-11-15 15:15:27 följande:

Du fattar verkligen inte att hon totalsågade dig med den kommentaren?  

Nej det fattade jag inte för vi hade sex flera gånger till . Vad hon ville ha sagt var att hon tyckte det var så kul att knulla så hon kunde tänka sej att ha det som yrke .
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ella)
    Pike6699 skrev 2025-11-15 15:39:25 följande:
    Nej det fattade jag inte för vi hade sex flera gånger till . Vad hon ville ha sagt var att hon tyckte det var så kul att knulla så hon kunde tänka sej att ha det som yrke .
    Japp, för det känns ju som en jättenaturlig sak att säga, bara sådär från ingenstans, eller hur...
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    mattiasjjjj skrev 2025-11-15 13:48:29 följande:

Självklart, den ?glada h*ran? är ett klassiskt motiv. Eller kanske mer en klassisk manlig fantasi?

Antagligen.
  • Ezmeraldah
    Pike6699 skrev 2025-11-15 15:39:25 följande:
    Har du det som yrke? 
Svar på tråden å vad kul