Inlägg från: Ezmeraldah |Visa alla inlägg
  • Ezmeraldah
    Pike6699 skrev 2025-11-15 15:39:25 följande:
    Nej det fattade jag inte för vi hade sex flera gånger till . Vad hon ville ha sagt var att hon tyckte det var så kul att knulla så hon kunde tänka sej att ha det som yrke .
    Har du det som yrke? 
  • Ezmeraldah
    Pike6699 skrev 2025-11-16 08:33:52 följande:

Ja det var ju tydligt att jag och övriga älskare inte räckte till , hon ville knulla oftare och mer gärna med flera karlar dagligen . Hade hon dessutom kunnat få betalt så hade hon gärna tagit emot det också .
     Jag gick vidare och skaffade fast förhållande , vad jag vet så fortsatte hon att roa sig och leva livet .

Jag hundratals fortfarande om du själv jobbar på bordell, om du trivs och vad du tjänar? Hur många kunder har du per dag? 
  • Ezmeraldah
    Pike6699 skrev 2025-11-16 08:33:52 följande:

Ja det var ju tydligt att jag och övriga älskare inte räckte till , hon ville knulla oftare och mer gärna med flera karlar dagligen . Hade hon dessutom kunnat få betalt så hade hon gärna tagit emot det också .
     Jag gick vidare och skaffade fast förhållande , vad jag vet så fortsatte hon att roa sig och leva livet .

Jag undrar fortfarande om du själv jobbar på bordell, om du trivs och vad du tjänar? Hur många kunder har du per dag?
Svar på tråden å vad kul