Inlägg från: Anonym (Ella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ella)

å vad kul

Haha alltså förlåt men vilken konstig sak att säga när man just haft sex 😂😂

Jag tolkar det som att hon inte tyckte att du räckte till... Varför skulle man annars börja fantisera om en bordell efter ett samlag? Som om hon låg hela tiden och tänkte på kvinnorna på Moulin Rouge och hur mycket roligare de verkade ha, jämfört med vad hon själv hade 🤣

• Anonym (Ella)
    Pike6699 skrev 2025-11-15 15:39:25 följande:
    Nej det fattade jag inte för vi hade sex flera gånger till . Vad hon ville ha sagt var att hon tyckte det var så kul att knulla så hon kunde tänka sej att ha det som yrke .
    Japp, för det känns ju som en jättenaturlig sak att säga, bara sådär från ingenstans, eller hur...
  • Anonym (Ella)
    Pike6699 skrev 2025-11-16 08:33:52 följande:

Ja det var ju tydligt att jag och övriga älskare inte räckte till , hon ville knulla oftare och mer gärna med flera karlar dagligen . Hade hon dessutom kunnat få betalt så hade hon gärna tagit emot det också .
     Jag gick vidare och skaffade fast förhållande , vad jag vet så fortsatte hon att roa sig och leva livet .

Inte för att jag riktigt vet vad som ska diskuteras här, men att en (1) kvinna uttryckte att det hade varit roligt att jobba på bordell betyder ju inte att alla "vänsterfeminister" som säger att kvinnor blir tvingade att sälja sex har fel. Hon kanske inte ens menade allvar, jag har svårt att tänka mig att den kommentaren var seriös.

Att det finns ett fåtal kvinnor som frivilligt säljer sex betyder ju inte att de kvinnor som tvingas till det inte mår dåligt av det.

Jag läste en biografi skriven av en ung kvinna som blivit utsatt för övergrepp och blivit kallad "hora" sedan hon var tonåring, och hon började sälja sex för det gjorde ju ändå ingen skillnad, alla tyckte ju redan att hon var en hora och skulle hon ha en massa sex mot sin vilja kunde hon lika gärna ta betalt så fick hon åtminstone ut något av det. Så även om det var hennes val att börja sälja så gjorde hon det inte för att hon älskade sex, tvärtom.
Svar på tråden å vad kul