• Anonym (Bikinitjej)

Bikini i badhus okej?

Tycker ni att bikini i badhus är okej eller hör den hemma på stranden? Har tänkt på att de flesta har baddräkt i badhus och har funderat på om det finns någon oskriven regel gällande detta? Är det opassande om jag har bikini på mig där eller är det fritt fram? 

• Svar på tråden Bikini i badhus okej?
  • Anonym (Men??)

Om man som man går på badhus för att titta på kvinnor i bikini så borde man nog stanna hemma och porrsurfa.
    Vänd på det - hur många kvinnor går igång på ett "paket" i Speedos"??
    Gärna med lite rabarbersvaj  efter att ha sett kvinnor i bikini?

• Anonym (Juni)

Jag använder oftast baddräkt på badhus men det är för att det är mer praktiskt när jag simmar jämfört med bikini. Jag bryr mig inte det minsta om andra har bikini. Kanske skulle jag reagera om någon hade en alldeles för liten bikini som inte klarade av att simmas i utan att riskera att visa alldeles för mycket, en sån bikini förstår jag om man vill ha när man solar men på badhus fyller den ingen funktion.

• Anonym (C)
    Anonym (Bikinitjej) skrev 2025-11-16 21:23:41 följande:
    Visar alla som har bikini upp sig?
    Hm, undrar om inte TS bor i Vimmerby.
  • Anonym (BAD-MOHAMMED)

Skulle inte ens tänka på det. Dock var den en tjej som kom in topless på badet när jag var där för några år sedan och hon blev tillsagt att ta på sig något.

• Anonym (Bikinitjej)
    Anonym (C) skrev 2025-11-16 22:03:01 följande:
    Hm, undrar om inte TS bor i Vimmerby.
    Du låter som en bitter 50-åring som har komplex över sin mage. All styrka till dig! 
  • Anonym (Juni)
    Anonym (Bikinitjej) skrev 2025-11-16 22:29:16 följande:
    Du låter som en bitter 50-åring som har komplex över sin mage. All styrka till dig! 
    Oj, det där med Vimmerby var visst känsligt? Annars är det ju bara att säga att du inte alls är därifrån...
  • Anonym (C)
    Anonym (Bikinitjej) skrev 2025-11-16 22:29:16 följande:
    Tack för bekräftelsen! Du har noll koll på hur fötutsägbar du är. 
  • Anonym (Bikinitjej)
    Anonym (Juni) skrev 2025-11-16 22:30:52 följande:
    Oj, det där med Vimmerby var visst känsligt? Annars är det ju bara att säga att du inte alls är därifrån...
    Inte alls! Ganska skrattretande att någon skulle anse att man visar upp sig bara för att man har ett plagg som visar magen, när det finns baddräkter som är mer revealing med avseende på rumpa och bröst än vissa bikinis. Men nej det är vid magen gränsen går. Bara en tråkig 50-åring med magkomplex skulle kunna slänga ur sig något sådant Flört undrar om alla som inte har tältkläder på sig också har för avsikt att visa upp sig enligt er som tycker så? Burka kanske är att föredra rent utav? 
  • Anonym (L)
    Anonym (C) skrev 2025-11-16 22:31:20 följande:
    Jag kan bara instämma, är sur för att jag inte såg det innan.
  • Anonym (Bikinitjej)
    Anonym (C) skrev 2025-11-16 22:31:20 följande:
    Vad är det som är förutsägbart? Glad
Svar på tråden Bikini i badhus okej?