Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

Att hitta kärleken

Att hitta en kärlek är i verkligheten att dejta minst 50 personer,  acceptera minst 32 nej , bli ghostad 18 gånger,  kyssa minst 10 halvdana killar och ligga med 5 riktigt usla ... sen kommer han dyka upp.

Du behöver alltså borsta av dig besvikelser och jobba på självkänsla och självförtroende och fortsätta söka . 

Dejta ska vara kul , inte vara på väg till din avrättning... 

Att dejta äe också ett sätt att jobba på sig själv och lära känna sig själv . 

• Anonym (Lisa)
    NovaStar skrev 2025-11-17 21:20:16 följande:
    Rädd för att bli dissad. 
    Fast ingenting värre än ett nej händer ju och nu har du upplevt det . Så vad är så farligt med det? 
  • Anonym (Lisa)
    NovaStar skrev 2025-11-17 21:33:16 följande:
    Vet inte tycker de är pinsamt speciellt om man måste träffa personen efter sen som denna gemensamma vän till mig o min ena vän. Nu när jag träffar honom igen i sociala sammanhang så känns de lite pinsamt. 
    Då får du öva på det..  att bli dissad ingår liksom i konceptet att dejta och leta kärlek  (se mitt första svaret till dig högre upp) 

Du kommer förmodligen också själv att dissa män du inte finner intressanta och som du också kanske måste ha i din bekantskapskrets på olika sätt ..  
Svar på tråden Att hitta kärleken