Inlägg från: Anonym (Tillåt mig att le) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tillåt mig att le)

Att hitta kärleken

exandthecity skrev 2025-11-17 12:20:27 följande:
    Tror att de flesta vettiga kvinnor och män bara testar gratis-tinder en kort tid. Sen testar man att bli exklusiv med nån där man trivs i varandras sällskap och anar att det kanske finns potential långsiktigt. Raderar kontot. Men allt flyger inte och så är man tillbaka med gratis-tinder efter några månader eller nåt år, och så prickar man rätt efter några sådana vändor förhopningsvis.
    Sedan finns det proffs-tindrarna (båda kön) som har olika betaltjänster. Det kan vara t.ex. swipe-meddelande (dvs sånt som hamnat i din inkorg utan att ni matchat före), superlike eller att man döljer ålder eller plats-info. Jag har dejtat några som använt något av ovanstående, med negativa erfarenheter. De som bara kör gratis har varit trevliga generellt.
    En del kvinnor verkar bli passiva dvs de orkar inte själva scrolla igenom utbudet och ödslar istället sin tid på att svara på betal-männens swipemeddelanden. Undvik dessa, är mitt råd.
    Haha undrar om du är helt med i matchen ? När jag hör kvinnliga kollegor (35-50) prata om sitt dejtande är de tydligt att de vill få männen att tro att de baaaara dejtar honom. Tar bort appen och så vidare?De vill ju inte verka slampiga. verkligheten ? de har många i omlopp, dejtar rätt strukturerat, flera konton o håller flera dörrar öppna och vill ha fortsatt span på om någon bättre dyker upp. De ser dejtandet som ett projekt Där de maxar sina chanser. Många män är lätta att lura säger de?.. eller så håller männen på likadant
  • Anonym (Tillåt mig att le)
    KimLinnefeldt skrev 2025-11-18 17:43:14 följande:

Finns det inte en naturlig gräns när man säger att man är unika för varandra. När man har träffats en hel del och tycke börjar uppstå. Då bör man väl ändå ta bort sig från "marknaden"? Annat vore en deal breaker.

Nånstans måste den finnas men nätdejting innebär nog massor av dubbelspel fulspel och att det är svårt att veta när man har blivit ett par på riktigt. lätt att bli goastad från ingenstans?
Svar på tråden Att hitta kärleken