Inlägg från: Tecum |Visa alla inlägg
  • Tecum

Borde detta vara en varning?

Har den kvinna du tror han är intresserad av utländskt ursprung då hon skriver så illa?
    Om hon har detaljer om deras otrohet borde hon avslöjat dem från början. Nu låter det som om hon inte fått det hon vill ha från din man och försöker istället sabba er relation. 
    Vad säger din sambo när du frågar om han sagt till andra att du inte har något mål i livet?

• Tecum
    Anonym (Anonym1) skrev 2025-11-19 17:46:07 följande:
    Har sett länkarna, säger inte att det INTE kan vara scam, har inte förnekat det till 100%, från ett kvinnligt perspektiv så bored du förstå mig och mitt tankesätt också..
    Som du beskrev det tror jag inte att det är ett massutskick utan någon som känner dig eller sambon och vill sabba er relation.
  • Tecum
    Anonym (Anonym1) skrev 2025-11-19 17:56:36 följande:
    Tror du om så är fallet att det är någon person som står mig nära eller honom? Eller någon som är intresserad av honom?
    Om det är så är det troligen en person som är intresserad av honom och vill ha bort dig. Men i så fall tyder det på att din sambo inte är otrogen utan hon som skriver vill få dig att göra slut så han blir ledig.

Det som får mig att tro att det är "på riktigt" är detta med att du är underviktig och att din man inte gillar det. Men då det är MYCKET vanligare att folk är överviktiga borde ett blint skott köra på sannolikheten, alltså övervikt. Plus att många män gillar smala kvinnor.

Men oavsett vilket ska du inte göra någonting för det är vad skribenten vill. Släpp det och bara avvakta.
  • Tecum
    Spucks skrev 2025-11-20 18:51:53 följande:
    Om du är extrem smal syns det även i ansiktet, troligen. Dessutom skrev du att du haft fler bilder på FB tidigare.
    Men om någon letat upp henne på FB är det ju riktat!
Svar på tråden Borde detta vara en varning?