Inlägg från: Ess |Visa alla inlägg
  • Ess

Borde detta vara en varning?

Anonym (Anonym1) skrev 2025-11-18 23:57:39 följande:
    Är detta typiskt scam  Han sa att du är för smal och att han inte kan skapa en familj med dig. Du har inga mål och ingenting förändras. Du är tråkig. Ät mina rester. Jag har honom varje dag på jobbet. Vi har haft sex femton gånger?.
    Ja, det är scam. Dålig översättning medGoogle translate. Släng skiten!
  • Ess
    Anonym (Anonym1) skrev 2025-11-18 23:57:39 följande:
    Är detta typiskt scam  Han sa att du är för smal och att han inte kan skapa en familj med dig. Du har inga mål och ingenting förändras. Du är tråkig. Ät mina rester. Jag har honom varje dag på jobbet. Vi har haft sex femton gånger?.
    Ja, det är scam. Dålig översättning medGoogle translate. Släng skiten!
  • Ess
    Anonym (MM) skrev 2025-11-19 19:31:36 följande:
    Jag har fått scam per sms utan länk 2ggr - hej pappa, min mobil har gått sönder så lånar kompisens, jag behöver lite pengar, kollar vart du kan skicka pengarna, skriver mer snart. 

Jag är mamma, inte pappa, och ungarna var hemma när jag fick SMS. Att mobilen gått sönder och att pengar behövdes var däremot trovärdigt
    Precis detta har min mamma fått, och hon höll på att gå på det. Tur att min pappa stoppade henne.
  • Ess
    Anonym (Anonym1) skrev 2025-11-19 19:37:04 följande:
    Numret du fick det från var det ett svenskt nummer eller utländskt nummer? Svarade du på meddelandet och fick du svar tillbaka snabbt?
    Det min mamma fick var från ett svenskt nummer, och personen svarade snabbt när hon skrev till den.
Svar på tråden Borde detta vara en varning?