Inlägg från: AlterEgon |Visa alla inlägg
  • AlterEgon

Borde detta vara en varning?

Låter som fiske. Har fått ungefär liknande några gånger. Min undran är varför din partner inte tar dej och dina känslor på allvar.

Om han då är säker på att det är skräp och nätfiske, varför kan han inte ta dina känslor på allvar i alla fall?

Om han vill ha barn med dej o skapa en familj, kan jag tycka att han borde vara mer mån om din oro.

Sätt honom ner och berätta ordentligt om vad du känner och vad du behöver för att kunna släppa det och känna sej trygg.

Passa även på och kräv att han ska ta dej och dina känslor på allvar i fortsättningen om han vill ha en familj med dej, tycker jag i alla fall.

• AlterEgon
    Anonym (Anonym1) skrev 2025-11-19 18:03:32 följande:
    Får jag fråga om du fått det via sms eller mail? Och har du fått länkar skickade eller bara sms (varning) ja hans reaktion har gjort att jag faktiskt tvivlat på situationen.. han tyckte smset var fjantigt och skrattade bort det, sen har jag varit på honom och då har han blivit arg och sagt att jag ska sluta att jag överdriver osv. Tycker ändå att han borde bli arg på det som skrevs, och möta mina känslor HALVVÄGS.. 
    Jag har alltid fått mina via e-post post. Har privat ej publik mobil, och på jobbmobilen som är publik, tar jag inte imot sms eller har mobilsvar.

Om han bliv arg eller inte, tycker jag inte spelar någon roll, tycker att han ska ta dina känslor och oro på allvar oavsett vad det gäller.

Speciellt om han vill bilda familj, borde han förstå vad som bör vara viktigt i hans liv, d.v.s du.
Svar på tråden Borde detta vara en varning?