Anonym (Jaha) skrev 2025-11-30 22:29:47 följande:
Min kvinna är på många mått mätt så mycket mer intelligent än vad jag är vad avser logik.?
Men jag spöar henne på allmänbildnig och hur man är "street-smart" . Där står jag klart över hennes förmåga att se lösningar och att kunna hitta vägar framåt.
Hon är helt fantastisk på att leta lösningar på Google, men det leder ingenvart.
Hon kan antingen kasta sig rakt in i eller googla ihjäl sig på ett jävla trädäck eller en battreidriven slinga i ett köksfönster?
Min verklighet och har stått ut med henne i 11 år nu....hahaha
Så - något måste väl funka i alla fall aha
Sedan 2023 har vi inte tjafsat, inte höjtt rösten och inte somnat osams.
Jag har en kvinna på miljonen helt enkelt
Min kvinna är superintelligent, ungefär på nivå som TS vill ha. Hon fick göra flertalet specialdesignade och mindre använda intelligenstest för att få fram en siffra. Jag vet inte exakt varför de ville ha en siffra. Hon är supersmart på både matematik/logik-fronten och på språk-fronten och lär sig snabbare än hon hinner andas känns det som. Och så nyfiken, suger i sig ny information och vilar inte förrän hon är nöjd med att hon lärt sig tillräkligt. Hon är dessutom väldigt allmänbildad och har minne som ett uppslagsverk.
Men precis som för dig, är jag mer street-smart. Och socialt intelligent. Och även en slags intelligens som jag inte vet vad jag ska kalla den. Självbevarande? Inte så att hon utsätter sig för faror men hon glömmer liksom bort sig själv. Äta mat, sova, vila, allt sånt kommer i både andra, tredje och fjärde hand. Vet inte om din kvinna kan vara så också?