Inlägg från: Anonym (Hmmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm)

Besviken igen!

Anonym (B) skrev 2025-12-01 10:49:35 följande:
    Spelar det någon roll egentligen?
    Självklart spelar det roll varför de senaste du träffat varit fel. Är det småsaker som du stör dig på eller allvarligare saker. Det är svårt att ge stöd när man inte får någon bakgrund. 
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (B) skrev 2025-12-01 14:31:23 följande:

Jaha, då kommer jag väl att bli slaktad av männen nu.
    Han är 33 (jag är 35) och har NOLL sexuell erfarenhet. Verkligen NOLL!

Modigt av honom att öppna upp sig om det. Synd att du reagerade som du gjorde om det nu var bra på andra plan. 

Nej, jag är inte man. 
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (B) skrev 2025-12-01 16:08:33 följande:
    Ja men lite så är det ju. Dels så är det ju direkt osexigt i den åldern och dels känner man ju inte att han är rätt att skaffa barn med. 
    Varför är han olämplig att skaffa barn med bara för att han inte har någon sexuell erfarenhet?
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (B) skrev 2025-12-02 15:52:33 följande:

Hade faktiskt  inte förväntat mig oförståelse från kvinnor i denna grad. Undrar hur många som faktiskt skulle acceptera en oskuld i den åldern när det verkligen gällde, lätt att säga något man senare står för.

Jag tror inte en som aldrig haft sex i sin ungdom kan ha THE TALK med sina söner när de kommer i tonåren. Han har inga erfarenheter att berätta om. Sedan är jag säker på att om han mot all förmodan skulle lyckas bli bra i sängen så skulle han testa på fler kvinnor. Men oavsett, jag tycker det är avtändande att någon är oskuld i den åldern hur bra man han sedan är. Kan absolut vara kompis med honom men det är nog inte aktuellt i nuläget.

Eftersom jag aldrig någonsin skulle diskutera sexuella erfarenheter eller erövringar med en presumtiv partner så har jag total nollkoll på hur många sexuella erfarenheter mina tidigare partners haft. 

Hur kom detta ens upp? Det visar ju också återigen på det jag alltid ansett kring detta ämne. Det ska inte diskuteras då mottagaren väldigt sällan kan hantera svaret (oavsett om det är högt, lågt eller noll). 

Body count doesn't matter. Det handlar om inställning, lyhördhet och en vilja att lära känna sin partners kropp samt signaler som är det viktiga. 
Svar på tråden Besviken igen!