• Anonym (Ledsen)

Min pojkvän blir kåt på andra tjejer

Den här tråden handlar inte om att onani och porr i ett förhållande är fel. jag och min kille har har varit tillsammans i några år och varit sambos i 1,5 år. Vi båda onanerar och kollar porr då och då och vi har aldrig pratat med varandra om det riktigt, förutom att båda gör det och att det är okej. 

jag gjorde misstaget i att fråga saker jag egentligen inte vill veta. häromdagen så frågade jag min kille om hans onanivanor, och han sa att ofta så brukar det vara att han scrollar på sin mobil och får upp något han tycker är sexigt och blir då kåt och runkar till det eller söker på annat. och att han ibland söker på något att kolla på för att han känner att han vill onanera. 

jag vet faktiskt inte varför men jag blev så otroligt ledsen när han sa det, för jag har alltid tänkt att han tänder på situationen i porren och inte på endast tjejen, men nu har jag liksom fått reda på att han kan scrolla helt vanligt på sin mobil och sen bli kåt för att det dyker upp någon sexig tjej. jag förstår att man kan tycka andra är sexiga och attraktiva, även i en relation. men jag trodde inte att det var så ?lätt? för han att bli triggad och att han bara blev randomly kåt på någon porrskådis/modell på sociala medier och runkade till det. 

jag tänder ju inte på killar på det sättet, visst att jag kan tycka någon jag scrollar förbi är snygg men thats it, jag onanerar inte till det. samma om jag kollar porr, de är ofta vad skådisarna gör som är sexigt Oxh sällan personerna. Jag känner mig inte så speciell för min kille nu när jag vet att han kan bli kåt av att scrolla sociala medier. 

jag vet inte vad jag vill med tråden, jag vill typ bara veta om det finns fler som min kille, som kan ?råka? bli kåta av att scrolla på mobilen. jag vet inte om mitt tänk är rationellt just nu då jag är så ledsen så Skriv er åsikter om detta och håll en god ton så blir jag glad 

• Svar på tråden Min pojkvän blir kåt på andra tjejer
  • EnAnonumius
    Anonym (Ledsen) skrev 2025-12-01 14:41:15 följande:
    ja jo men asså skillnaden blir väl syftet. han går nog sällan in på sociala medier för att runka, men när man söker på porr eller liknande så är syftet att onanera. jag har iaf aldrig varit med om att jag bli spontant kåt av få upp något sexuellt laddat på sociala medier om syftet var att gå in för att scrolla som vanligt. Men jag vet också att jag kan bli upphetsad om det kommer någon sexscen i en film, men jag känner inte behovet av att onanera då, men de är kanske skillnad, vad vet jag
    Då kanske det är dags för dig att förstå att bara för att man är ihop, och bor ihop, så försvinner inte individualiteten. 

Bara för att du är på ett visst sätt, så måste inte din kille vara på "samma sätt". Acceptera och ta till dig att när man har onani så är man väldigt olika.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Ledsen)
    EnAnonumius skrev 2025-12-01 14:54:13 följande:
    Då kanske det är dags för dig att förstå att bara för att man är ihop, och bor ihop, så försvinner inte individualiteten. 

Bara för att du är på ett visst sätt, så måste inte din kille vara på "samma sätt". Acceptera och ta till dig att när man har onani så är man väldigt olika.
    Ja så är det väl säkert, min mening är bara att förstå Och se om det finns fler som triggas På samma sätt. och jag Har aldrig tänkt på någon annans onani så jag utgår bara från min egna, och jag tänder inte på personerna utan på akten. Men sen så skulle jag säkert bli upphetsad och vilja onanera om något jag tänder på plötsligt dyker upp, men det skulle ju aldrig göra det på sociala medier. blev bara chockad att han runkar till instagram 

det som gör det svårt att acceptera är helt klart svartsjukan, jag tänker ju bara på att han blir kåt av andra tjejer även om det inte var hans syfte med att gå in på Instagram. 

• Dirtyminded

Hm... det låter lite konstigt måste jag säga? 

"Scrollar på sin mobil" är ju också ganska vagt? Beroende på var han scrollar så kan det ju vara mer eller mindre konstigt.

Jag ska villigt erkänna att mina algoritmer, iaf på Insta, gör att jag får upp en hel del som definitivt kan trigga kåtheten och få en att spinna vidare om man är kåt.

Men det innebär ju inte att jag sätter mig och runka till mina tjejkompisars Insta! 

Så asså, jag tror du kan slappna av, jag tror hans svar helt enkelt bara var något missvisande!

• Anonym (Ledsen)
    Dirtyminded skrev 2025-12-01 15:49:27 följande:

Hm... det låter lite konstigt måste jag säga? 

"Scrollar på sin mobil" är ju också ganska vagt? Beroende på var han scrollar så kan det ju vara mer eller mindre konstigt.

Jag ska villigt erkänna att mina algoritmer, iaf på Insta, gör att jag får upp en hel del som definitivt kan trigga kåtheten och få en att spinna vidare om man är kåt.

Men det innebär ju inte att jag sätter mig och runka till mina tjejkompisars Insta! 

Så asså, jag tror du kan slappna av, jag tror hans svar helt enkelt bara var något missvisande!

Ja hans algoritmer på insta är väl insta modeller som dansar sexuellt utmanande och det är väl det han runkade till. De är inte tjejer han känner såklart. Tror också att han menade att dessa inlägg triggar hans kåthet precis som du skrev, jag tror definitivt att han söker på annat liksom men att de dessa inlägg är själva triggern. 
  • Fjäril kär

Är du generellt en svartsjuk person?  I så fall ligger ju din reaktion helt på dig själv och pga din svartsjuka  och inte på vad han gör.   

Jag tror du måste skilja på din reaktion och på verkligheten.   Det är ingen skillnad på sexuella danser på Instagram och en porrsida... Samma syfte bara annat namn på sajten.   Det finns porr överallt på alla sajter , om ens algoritmer alltid söker såna videos så kommer dom upp oavsett om det är Tiktok, Instagram eller Snap .. 

• Anonym (wut)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-12-01 14:10:44 följande:

Så klantigt av honom att svara så. Tror inte att det är ovanligt men är inte något man bör berätta för sin flickvän. En vit lögn är bättre.

Vad var klantigt? Jag förstår inte problemet?
  • Anonym (Larsa)
    Anonym (Ledsen) skrev 2025-12-01 14:02:30 följande:
    Min pojkvän blir kåt på andra tjejer

Den här tråden handlar inte om att onani och porr i ett förhållande är fel. jag och min kille har har varit tillsammans i några år och varit sambos i 1,5 år. Vi båda onanerar och kollar porr då och då och vi har aldrig pratat med varandra om det riktigt, förutom att båda gör det och att det är okej. 

jag gjorde misstaget i att fråga saker jag egentligen inte vill veta. häromdagen så frågade jag min kille om hans onanivanor, och han sa att ofta så brukar det vara att han scrollar på sin mobil och får upp något han tycker är sexigt och blir då kåt och runkar till det eller söker på annat. och att han ibland söker på något att kolla på för att han känner att han vill onanera. 

jag vet faktiskt inte varför men jag blev så otroligt ledsen när han sa det, för jag har alltid tänkt att han tänder på situationen i porren och inte på endast tjejen, men nu har jag liksom fått reda på att han kan scrolla helt vanligt på sin mobil och sen bli kåt för att det dyker upp någon sexig tjej. jag förstår att man kan tycka andra är sexiga och attraktiva, även i en relation. men jag trodde inte att det var så ?lätt? för han att bli triggad och att han bara blev randomly kåt på någon porrskådis/modell på sociala medier och runkade till det. 

jag tänder ju inte på killar på det sättet, visst att jag kan tycka någon jag scrollar förbi är snygg men thats it, jag onanerar inte till det. samma om jag kollar porr, de är ofta vad skådisarna gör som är sexigt Oxh sällan personerna. Jag känner mig inte så speciell för min kille nu när jag vet att han kan bli kåt av att scrolla sociala medier. 

jag vet inte vad jag vill med tråden, jag vill typ bara veta om det finns fler som min kille, som kan ?råka? bli kåta av att scrolla på mobilen. jag vet inte om mitt tänk är rationellt just nu då jag är så ledsen så Skriv er åsikter om detta och håll en god ton så blir jag glad 

Ta det inte så hårt. Det där är vanligare än vad man tror. Jag är ihop med en tjej som är underbar på alla sätt, men visst kan jag bli kåt på andra tjejer också. Det innebär dock inte jag tänker vara otrogen eftersom det är bara något ytligt. Det tjejen och jag har tillsammans går betydligt djupare.
    Men lärdomen för dig och killen får väl bli att inte ställa känsliga frågor som du kan ge dig svar som du inte gillar resp lära sig när det är läge för en vit lögn. Man ska så klart vara uppriktigt mot varandra, men det finns lägen man bör vara lite vag som du förstår.
  • Anonym (Gubben)

Funkar nog lika på många killar om det nu skulle vara  nån tröst , killar å tjejer kan fungera väldigt olika 
    gäller bara att acceptera varandras olikheter och var öppna i snacket med varandra 
    Vem har inte blivit kåt av en vacker sexig kvinna ? 

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Larsa) skrev 2025-12-01 20:05:16 följande:
    Ta det inte så hårt. Det där är vanligare än vad man tror. Jag är ihop med en tjej som är underbar på alla sätt, men visst kan jag bli kåt på andra tjejer också. Det innebär dock inte jag tänker vara otrogen eftersom det är bara något ytligt. Det tjejen och jag har tillsammans går betydligt djupare.
    Men lärdomen för dig och killen får väl bli att inte ställa känsliga frågor som du kan ge dig svar som du inte gillar resp lära sig när det är läge för en vit lögn. Man ska så klart vara uppriktigt mot varandra, men det finns lägen man bör vara lite vag som du förstår.
    Jo jag har lärt mig nu att inte ställa frågor som man egentligen inte vill veta. Blir bara ledsen av tanken att han ser något han ?råkar? blir kåt av och onanerar till det, liksom att han agerar på impulsen, men det kanske är samma sak som att söka upp porr, då agerar man också på en impuls? 
  • Anonym (M.)

Du borde inte ha frågat om du inte på riktigt kunde tåla vilket svar som helst, och han borde inte ha svarat ärligt eftersom kvinnor aldrig kan tåla vilket svar som helst, även om de påstår det. Ni var båda osmidiga.

Med detta sagt så tycker jag att du ska ta det lugnt. Män fungerar så där. Var glad så länge som det bara är främmande kroppar, och inte någon han känner! Är du för övrigt HELT oskyldig själv? Du tänder aldrig till på någon snygg skådespelare eller sångare eller Youtuber eller TV-personlighet? Eller någon som du känner i verkligheten men som ändå bara kan bli ett svärmeri p.g.a. att du bara träffar honom i hans yrkesroll - någon som du ser upp till? Typ en läkare, psykolog, advokat, präst, lärare?

Det är nog ovanligt i så fall. Sina känslor och "lustar" rår man ju inte för, de går vart de vill. 

Svar på tråden Min pojkvän blir kåt på andra tjejer