Inlägg från: Anonym (Meh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Meh)

Vikt

Anonym (Fråga) skrev 2025-12-05 15:33:15 följande:
    Du tror på riktigt att de är inte medvetna om detta? 
    Vad har det för betydelse menar du? Även om de egentligen är medvetna om det kan man ju inte bara vara tyst om de vägrar göra nåt åt det.
  • Anonym (Meh)
    Anonym (Ana) skrev 2025-12-06 03:44:46 följande:
    Exakt så. Jag undrar vem det är som satt en tumme ned på ditt inlägg och varför? Anser den personen alltså att man bara ska låta folk dö utan att lägga sig i? Märklig inställning.
    Kan inte ni som sätter en massa tumme ner i stället berätta vad det är ni vänder er mot? Lite barnsligt att bara tumma ner utan att kunna stå för vad det är man tycker är fel.
  • Anonym (Meh)
    Anonym skrev 2025-12-11 05:22:15 följande:
    Anonym (Meh) skrev 2025-12-07 03:07:30 följande:
    Kan inte ni som sätter en massa tumme ner i stället berätta vad det är ni vänder er mot? Lite barnsligt att bara tumma ner utan att kunna stå för vad det är man tycker är fel.

Jag är inte en av nedåttummarna men jag fattar ju varför ditt inlägg ogillas.
    Förstår du inte det själv?

Vill du att jag ska förklara?

Återkommer i eftermiddag och kollar om jag behöver det eller inte.
    Jo, när jag läser just det inlägget som du citerar så kan jag absolut förstå det, eftersom det var ganska otydligt och därför lätt kan missförstås, men helt ärligt var det inte egentligen reaktionerna på just det inlägget jag vände mig mot, utan det allmänna nedtummandet av vettiga inlägg (av andra än mig). Det är väl bättre att bemöta nåt man tycker är fel, och även ha möjlighet att reda ut om det bara är ett missförstånd? 
  • Anonym (Meh)
    Jimmy75 skrev 2025-12-11 05:53:56 följande:
    Förstår du varför du fick en neråt tumme på det här?

Jag återkommer i eftermiddag och kollar ifall du har förstått eller om jag behöver förklara det eller inte. 
    😊👍 Hen hade ju rätt i sak: att det går att förstå varför mitt inlägg fick tumme ned, men attityden i hans inlägg var ju ganska trist, då tack för detta!
  • Anonym (Meh)
    Jimmy75 skrev 2025-12-11 18:48:10 följande:

. Det jag personligen reagerade på var ditt rövhålsliknande svar till vederbörande så därför skrev jag på samma sätt till dig och använde dina ord. Har aldrig gillat översitteri, varken irl eller på nätet och i synnerhet inte anonymt som du gör. 

Precis detta. Synd att du "Anonym" inte förstod det ... nåväl.
  • Anonym (Meh)
    Anonym skrev 2025-12-11 19:00:55 följande:
    Så bra.
    Då får vi väl vänta och se om personen (som inte är du Tungan ute ) behöver en förklaring eller inte.

Sen så tror jag att du luras lite nu!

Minns en frekvent skribent här i forumet som oftast skriver väldigt seriöst, han gjorde en fulstråd och låtsades att vara kvinna... och sedan gjorde han bort sig och svarade från sitt riktiga nick.
    Skillnaden mellan dig och honom är att han iaf vågade stå för sitt misstag.

Hej då!
    Åh, nu fattar jag! Du trodde att jag och Jimmy75 är samma person? Det kan jag lova dig att vi inte är. Så Jimmy75 har alltså inget misstag att stå för, och det gör mig ont att han ska bli anklagad för nåt sånt pga mig 😔
  • Anonym (Meh)
    Jimmy75 skrev 2025-12-11 19:58:53 följande:

Det var ju fint av dig. Men sånt där kommer med jämna mellanrum. Tänker att det inte hade haft så stor inverkan ändå. Jag är lite dålig på att hålla fingrar och åsikter i styr ibland och skriver både här och där och eftersom jag alltid här det under mitt riktiga nick så har nog de vanligast förkommande medlemmarna här hyfsad koll på vad jag är för någon tomte....på både gott och ont. Så jag tvivlar på att särskilt många hade fått för sig att jag skulle skrivit det där anonymt.

Tack iallafall för ditt agerande, och ha en trevlig helg.

Bra 😊 Och tack detsamma!
Svar på tråden Vikt